mtrolleb Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei alle sammen Jeg skulle overføre VHS filmen (NTSC) til pc, men når filmen kommer opp i Pinnacle Studio Plus 9, er det bare svart / hvit ... Hvordan instillerer jeg for å få tilbake farger av filmen ? Hjertelig takk for svaret Lenke til kommentar
krillbaaten Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei! Jeg har hatt samme problem på en gammel TV. Er du sikker på at TV-kortet ditt støtter NTSC? Om du har kjøpt kortet ditt her er det mulig det kun har støtte fro PAL. Det var i alle fall problemet på min TV. Jon Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Du må stille inn til NTSC på programmet som tar opp filmen på PC'n. Merk imidlertid at du da kan støte på problemer med kompatibilitet senere. Det er aldri lurt å bruke NTSC/NTSC produkter i Europa. Lenke til kommentar
mtrolleb Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Endelig har jeg funnet hvordan jeg fikk tilbake farve i filmen med NTSC ... :!: Det fungerer helt perfekt ... Jeg har prøvd mange videospiller, men jeg fikk ikke til ... Tilslutt, har jeg fått lånt av vennen min en Panasonic NV-HD750 og den har en knap som du kan justere til 3.58 (se bildet) Men jeg vet ikke hva det er ... ? Vet noen av dere at hva det er Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Endelig har jeg funnet hvordan jeg fikk tilbake farve i filmen med NTSC ... :!: Det fungerer helt perfekt ... Jeg har prøvd mange videospiller, men jeg fikk ikke til ... Tilslutt, har jeg fått lånt av vennen min en Panasonic NV-HD750 og den har en knap som du kan justere til 3.58 (se bildet) Men jeg vet ikke hva det er ... ? Vet noen av dere at hva det er 6670891[/snapback] Det er 2 forskjellige NTSC systemer, som ikke er direkte kompatible med hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå