Skurupu Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg har hatt dette problemet en ganske lang stund nå, Har "snakket" med GM gjennom tickets, men får alltid bare en auto-generert bedskjed med noen løsninger som ingen funker. Noen som har noen ide om hvordan jeg kan fikse dette? Det er veldig irriterende. Jeg har veldig liten lyst til å reinstalere spillet. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg hadde dette problemet grunnet en eller annen addon, men jeg vet ikke hvilken. Jeg fikk det problemet etter at jeg innstallerte Cosmos, tror jeg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Jeg har prøvd å fjerne alle addons, men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Cosmos har ikke så mye med det å gjøre. Jeg har cosmos installert og å shift-klikke stacks går som smurt. Trådstarter: Har du prøvd andre komboer? Ctrl, alt f.eks? Mener at det går an å justere alt det der i interface options. Endret 2. august 2006 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
qdos Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg har hatt dette problemet en ganske lang stund nå, Har "snakket" med GM gjennom tickets, men får alltid bare en auto-generert bedskjed med noen løsninger som ingen funker. 6593795[/snapback] Jeg har ingen løsning på problemet, men ville bare ytre min store irritasjon over autogenererte svar med standardiserte forslag til løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå