LooneyTune Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 noen mulighet for å bruke iPoden med Ubuntu? Kan eventuelt noen forklare hvordan dette kan gjennomføres? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Ikke noe problem. Amarok, SharpMusic, Gtkpod, pluss mange flere takler ipoden din. Søk I synaptic eller legg til/fjern: Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Disse linuxproggene som er kompatibel med iPod, gjør de slik som iTunes gjør slik at man kan bare bruke 1 comp til 1 iPod? Eller kan man endre fritt i hvilket som helst prog på en enkel pod? (Have mercy, vet at spørsmålet lyder teit ) Marsan Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hvis jeg forstår deg riktig Marsan så tror jeg du bare kan bruke kunn det samme programmet\datan til ipoden din. Mener og huske at når jeg brukte den på Ubuntu etter iTunes så ble sangene borte, og måtte legge inn på nytt. Men mulig den "feilen" er borte. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 apt-cache search ipod Lenke til kommentar
Gullstad Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 sudo apt-get install banshee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå