Gå til innhold

Utstyr til Nokia 6233. minnekort mm.

Anbefalte innlegg

Hei!

Har akkurat kjøpt meg ny telefon, en Nokia 6233:

small-nokia-6233.gif

Men jeg trenger et par ting til mobilen, det er:

- Minnekort

- Datakabel

- Overgang til vanelig ørepropper

Minnekort

Den bruker MicroSD , og har funnet dette som er ganske rimelig og nok plass.. hvis noen da ikke mener noe annet?

Datakabel

Veldig dårlig at det ikke fulgte med egentlig...

Men hvilken kabel trenger jeg til 6233? er såpass ny modell at det ikke står under på infomasjonen der jeg har sett.

Men hvilken kabel skal jeg ha? er det DKE-2 eller DKU-2 eller hva?

søkte på det her

, men vet jo ikke hvilken jeg skal ha..

Overgang til vanelig ørepropper

Leste på testen på Amobil.no at denne delen heter AD-15 , men når jeg søker i prisguiden så kommer det frem to forskjellige

Hvilken er det jeg skal ha?

Og er mytrendyphone.dk noe å satse på? er jo veldig mye billigere enn andre steder når det gjelder de to nederste tingene...

Takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minnekort: Ser greit ut det du har funnet. Komplett.no har også brukbare priser og utvalg på MicroSD-kort.

Datakabel: Det du skal ha er Nokia CA-53 eller CA-70. Sistnevnte lader telefonen i tillegg når den er koblet til PC'en. Datakabler

Prisene varierer, du får sjekke litt på nettet.

Overgang til 'vanlige ørepropper': Med AD-15 kan du bruke stereo hodetelefoner for å lytte til MP3-musikk, men det er uten mikrofon så du må ta ut adapteret når du skal ringe eller besvare.

AD-46 derimot gir deg det meste, har til og med fjernkontroll for besvaring og avslutting av samtaler. Se mer her: Lydutstyr

Lykke til!

Endret av Digilars
Lenke til kommentar

Enig i at bluetooth er altfor tregt. Det fungerer greit til sletting av melding og opprydding i kontaktene, etc. Det er også suverent å bruke bluetooth headset.

Nokia PC Suite fungerer dårlig til bildebehandling, ettersom man ikke har visningen som heter Miniatyrbilder. Dermed må man hente inn et og et bilde fra mobilen.

Til store dataoverføringer er det raskere å ta ut minnebrikken og sette den i dispenser og rett i laptopen. Dette forutsetter naturligvis at man har en bærbar datamaskin med kortholder. Med denne metoden er det lettere å rydde opp i bilder og videoer som ligger på kortet også.

Lenke til kommentar

Det får bare gå sin gang :p

Tid er det nok av :D

Men jeg skal bestille fra PCutstyr.no

Og der har jeg funnet frem disse to:

Minnekort, 512 mb Twinmos

Adapter AD-46

Men så trenger jeg bluetooth. og da lurer jeg på hva som er forskjellen på v.1.2 og v.2.0 ?

Må velge en herfra , og en av de tre billigeste. ser at den til 245,- har 2.0 ... Er det den jeg burde velge?

Takker for svar:)

Endret av eplemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...