Gå til innhold

En skål for akameratene - jeg forsvinner i en uke

Anbefalte innlegg

Det klør i kroppen, og jeg må bare komme bort en liten tur. Poden begynner på skolen til høsten, og pappas dager som sommerslusk er omme. Jeg vender nesen sydover, men denne gang blir jeg ikke borte i flere uker. Åtte dager i varme Roma denne gang, så jeg er tilbake før noen får sukk for seg. Det blir kanskje en deilig avveksling å slippe unna PMnormals utlegninger og kystbilder i over en hel uke?

Sommerens strabaser på vestsiden av Karmøy er over, og hvilken bedre måte kunne vi ha avsluttet morroa på enn å feire min faste modell Reidar "Radar Ratrace" sin bursdag. Her gjør han seg klar til en liten skål for vårt publikum til bildeserien fra våre båteventyr. Litt skitten under neglene, men hva forventer man av en kar som tenner bål og mekker motor dagen lang.

Skål folkens, jeg er fort tilbake :yes:

Beklager at bildefilen er litt liten. Det er ikke et bilde der bildekvalitet er så kritisk, så jeg valgte å spare litt plass i min tidelte lagringsplass.

post-76334-1154389104_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skål, og god tur. Ikke drikk for mye øl der nede nå da, ta litt bilder også.

Endelig et "fyllabilde" uten røde øyne, svart bakgrunn og hvit fettete hud. Et sjeldent syn i den sjangeren. En liten skålk, men en god en, antar jeg.

God tur. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...