kewell79 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Okay, hvordan ser man dette? Står det info på play-asia? Edit: Fant det ut, dumt spørsmål! Ser at fremtidlige spill kommer med region protection Blandt annet Saint's row 6593565[/snapback] hvor står det på play-asia at den blir region locked? har sett flere spill som har fått region free stempel først etter når spillet har kommet på lager og blitt testet Lenke til kommentar
Typho Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Play-Asia er en genial butikk ja Jeg vil anbefale Hitman. Utrolig morsomt og prøve ut alle måtene å klare oppdragene på (og mulighetene du har til å ta livet av folk på ) Veldig varierte brett og oppdrag. Jeg har aldri vært noen stor fan av Hitman spillene, men tok sjangsen og kjøpte dette spillet etter å lest mye bra om det og angrer ikke på det kjøpet! Men du må ha en smule tålmodighet for å ha glede av dette spillet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Hmm tror eg eg går for FarCry i første omgang, liker eg det ikkje er jo ikkje akkurat 250,- så mye penger for eit spel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå