Mala Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Bestilte meg nett TR:Legend og MotoGP fra Play-asia.com. Og eg lurer på om eg skal legge inn ein bestilling til. Sitter og ser på disse spillene,og må innrømme at valget mest heller mot Prey. FC har eg hørte mye bra om, og litt mindre bra ting. Hitman skal også vere skikkelig nice. Eg kan forresten anbefale denne siden til folk som er ute etter billige region frie spill. 250,- + 20 ,- i frakt pr. spill. Man kan be de skrive halv pris av det varene koster,slik at den slipper unna tollen. Ganske så bra. Fikke mine to pakker etter 6 dager ifra Hong Kong. Tenkte eg skule høre med denne bølingen som henger her inne først eg Endret 31. juli 2006 av Mala Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Vel, artig at du spør! Jeg fikk nemlig Prey i posten i dag (eller... i går), som var bestilt fra PlayAsia! Og skal spille det for første gang strax! Av FarCry og Hitman har Hitman best singleplayer, mens FarCry har beste multiplayer, eller har multiplayer i det hele tatt Så av disse to ville jeg nok valgt FarCry, men Prey ser skikkelig bra ut, og skal si min mening etter å ha spilt Prey. Men min nåværende mening er: FarCry Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Herlig side det der Skulle gjerne hatt ein demo av FC eg altså. Har jo fått ein liten smakebit av både Hitman og Prey,og eg likte det eg fikk prøve der altså På ein måte føler eg meg tiltrykket av det "åpne" og flotte scenarioet FC muligens tilbyr,istede for range korridorer Mulig eg ender opp med to spill denne gangen også... Og forresten, eg fikk mine to spill i dag også Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Herlig side det der Skulle gjerne hatt ein demo av FC eg altså. Har jo fått ein liten smakebit av både Hitman og Prey,og eg likte det eg fikk prøve der altså På ein måte føler eg meg tiltrykket av det "åpne" og flotte scenarioet FC muligens tilbyr,istede for range korridorer Mulig eg ender opp med to spill denne gangen også... Og forresten, eg fikk mine to spill i dag også 6593421[/snapback] Jeg har ikke bestilt noe spill enda, men lurer på hvordan du ber dem om å sende pakken for å slippe unna toll.. ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Registrer deg som bruker. Deretter logger du deg inn, blar heilt ned på siden og trykker det står "Contact Us" Så bare ber du dem gjøre ditt og datt. Så får du mail som spør om du vil de skal utføre dette på dine fremtidige ordrer også. Husk å bestille spillene separat. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Registrer deg som bruker. Deretter logger du deg inn, blar heilt ned på siden og trykker det står "Contact Us" Så bare ber du dem gjøre ditt og datt. Så får du mail som spør om du vil de skal utføre dette på dine fremtidige ordrer også. Husk å bestille spillene separat. 6593476[/snapback] KONGE!! Hvor mye ligger en USD på nå? Litt over 6 kr? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 http://xe.com/ 1.00 USD = 6.16276 NOK Kom gjerne med innspill som har med spm. mitt å gjøre du også forresten Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 http://xe.com/ 1.00 USD = 6.16276 NOK Kom gjerne med innspill som har med spm. mitt å gjøre du også forresten 6593491[/snapback] Ja, igjen takk for svar.. Det er vanskelig å velge mellom de 3 spilla.. Det er 3 svært gode spill. Tror jeg personlig ville gått for prey eller far cry.. Hitman virker en smule for vanskelig for meg Hadde det ikke vært for at prey er et veldig kort spill, ville jeg nok gått for dette.. Derfor tror jeg nok at ar cry hadde blitt mitt personlige valg pga. God multiplayer, med en singelplayer jeg faktisk ikke har spilt gjennom Tror uansett man ikke ville blitt skuffet over noen av spillene Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Mulig det er et dumt spørsmål, men er _alle_ spill sonefrie? (xbox 360 jeg tenker på her ) Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Mulig det er et dumt spørsmål, men er _alle_ spill sonefrie? (xbox 360 jeg tenker på her ) 6593516[/snapback] Nei, men de aller fleste er sonefrie.. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Okay, hvordan ser man dette? Står det info på play-asia? Edit: Fant det ut, dumt spørsmål! Ser at fremtidlige spill kommer med region protection Blandt annet Saint's row Endret 1. august 2006 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Okay, hvordan ser man dette? Står det info på play-asia? Edit: Fant det ut, dumt spørsmål! Ser at fremtidlige spill kommer med region protection Blandt annet Saint's row 6593565[/snapback] Ja, synd det der Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 OT: Noen som vet når på døgnet saints row demoen skal komme? Sitter å venter spent nå på å få prøve dette tilsynelatende geniale spillet! Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 OT: Noen som vet når på døgnet saints row demoen skal komme? Sitter å venter spent nå på å få prøve dette tilsynelatende geniale spillet! 6593613[/snapback] Det skal komme kl.19 ifølge dets nettsted leste jeg et sted her på forumet.. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Okay, med andre ord ingen vist å sitte oppe å vente. Mulighet for å legge ut link lokiboki? Sorry for OT! Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Okay, med andre ord ingen vist å sitte oppe å vente. Mulighet for å legge ut link lokiboki? Sorry for OT! 6593661[/snapback] Nei, er nok desverre ikke noen vits å vente.. Hadde sikkert gjort det samme selv Hehe, blir ofte litt OT snakk Får bare håpe Mala ikke dreper oss av den grunn Her er link : http://developer.saintsrow.com/news/2006/0...mo_on_xbox_live Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Såså folkens Nei eg tenker eg får sove litt på det til i morra. Får vel kansje noen innspill utover dagen i morra også. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Prey synes jeg var en særdeles kort spillopplevelse, men med noen kule gameplayelementer som disse portalene spillet har. Hitman har jeg ikke spillt annet enn det første, som jo var bra, men ikke helt min type spill. Sniking og slikt har aldri vært helt min greie. Far Cry er at av de beste FPS'ene jeg har spilt til dags dato. Første delen med de store sydhavsøyene er best og det taper seg litt mot slutten. Det spørs egentlig helt hva du foretrekker av spill dette her, men jeg ville ha gått for Far Cry rett og slett. Lenke til kommentar
exs Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 jeg ville gått for farcry.. du får mest spilletid for penga med det spillet+ at spillet har den feteste vanngrafikken jeg noen gang har sett på noen konsoll Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Vel, artig at du spør! Jeg fikk nemlig Prey i posten i dag (eller... i går), som var bestilt fra PlayAsia!Og skal spille det for første gang strax! Av FarCry og Hitman har Hitman best singleplayer, mens FarCry har beste multiplayer, eller har multiplayer i det hele tatt Så av disse to ville jeg nok valgt FarCry, men Prey ser skikkelig bra ut, og skal si min mening etter å ha spilt Prey. Men min nåværende mening er: FarCry 6593401[/snapback] Vel, i går spilte jeg en del Prey, og testet Live delen. Live delen suger, mildt sagt. Så der er det lite å hente. Men Singleplayer derimot, er skikkelig bra! God story, story fortelling og det meste er bra! Men unasett, kjøp deg FarCry. Mye mer for pengene, enda mer imponerende grafikk som også exe sa, bedre og friere singleplayer osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå