callisto Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Bare lurte på om det er noen som har erfaringer med PC byggeren på komplett.no? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hva er det å erfare ? Den er vel rimelig selvforklarende den ... er vel ikke noe mer spesielt enn å handle med den enn noe annet... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 16:05, skrev ufo:Hva er det å erfare ? Den er vel rimelig selvforklarende den ... er vel ikke noe mer spesielt enn å handle med den enn noe annet... Unødvendig ! Han vil selvfølgelig høre fra de som har handlet pc ved å bruke byggeren, var produktet skikkelig montert, fungerte det, support, garanti osv. - Dette forventet jeg meg når jeg bestemte meg for å se på denne tråden, og ikke inlegget sitert over. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Når overskriften er "PC byggeren på komplett.no" så er det rimlig klart at det dreier som hvordan en web-tjeneste fungerer. Hvis Muffinman forventer å lese om "produktet skikkelig montert, fungerte det, support, garanti osv" så bør han gå inn på en annen tråd. Ang tema: Det funker bra her. Men ikke la deg lure til å tro at de bygger PC'en gratis. I stedet legger de jevnt på prisene, slik at de får en veldig god timeslønn for å sette sammen en alminnelig PC. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Et år ekstra garanti og på-stedet-service ligger inn under pc-bygging på Komplett... Så ikke kom å si at de tar "bra timepris". Dette gjelder forøvrig alle datasjapper (ikke om de har 3 år på stedet, det vet jeg ikke om alle har). Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 I norge har jo alt hvite-/brune-varer/elektriske ting over 200,- 3 års garanti...tror jeg, og du kan krangle deg til 5 år på mye. Er artikkelen ment for å vare lengre enn tre år, så er det fem års garanti. Dette gjelder for salg over disk, men jeg er ikke sikker hvordan det er med webshopper. Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 07:39, skrev JohndoeMAKT:I norge har jo alt hvite-/brune-varer/elektriske ting over 200,- 3 års garanti...tror jeg Nok en gang; garanti er ikke lovbestemt, kun en ekstraservice fra produsenter, mens reklamasjonsretten er lovbestemt, og er 2 eller 5 år avhengig av forventet levetid på produktet. Lenke til kommentar
callisto Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 Har regna ut hvor mye de tar for å bygge/teste den. Godt å vel 900 spenn. Det er en del, men da skal du vere garantert at alt funker og 3 års garanti med telefonsupport. Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 de har tre års on-site garanti også Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 VER OBS PÅ ATT KOMPLETT BELASTER DEG MED ETT GEBYR PÅ INNTIL 3200,- HVIST DU ANGRER ET KJØP AV FERDIG PC HOS DEM Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Takk inz@ne, reklamasjonsretten er det rette ordet. Der har du 2 eller 5 års tilbake pengene/reparer/ny vare sikring. Det meste av pc'deler kan vel egentlig krangles til 5 års kategorien. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Vurderte å benytte PC byggeren når en kamerat av meg skulle ha seg maskin, ikke noen problemer med det, men merk dette: Ettersom jeg kan forstå kan man ikke velge alle mulige komponenter herfra, hovedkortet som vi skulle bestille f.eks. fantes ikke her.. Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 19:41, skrev Snekker`n:VER OBS PÅ ATT KOMPLETT BELASTER DEG MED ETT GEBYR PÅ INNTIL 3200,- HVIST DU ANGRER ET KJØP AV FERDIG PC HOS DEM Og godt er det, så slipper vi andre som faktisk skal ha det vi bestiller å betale for kostnadene du påfører Komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå