loggon Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Jeg holdt på å falle for dette ukens tilbud uten HDMI Netshop.no Etter å ha Gogglet litt så fant jeg denne med HDMI til samme pris Komplett.no Man kan påstå at Ekspert ol. spyr ut gammle modeller med utgående løsninger men det er tydligen andre med svin på skogen! Endret 31. juli 2006 av loggon Lenke til kommentar
Locci Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Jeg holdt på å falle for dette ukens tilbud uten HDMI Netshop.no Etter å ha Gogglet litt så fant jeg denne med HDMI til samme pris Komplett.no Man kan påstå at Ekspert ol. spyr ut gammle modeller med utgående løsninger men det er tydligen andre med svin på skogen! 6593271[/snapback] Altså det er to forskjellig modeler.. Så skjønner ikke hvorfor du slenger dritt om det, greit nok at den med HDMI utgang bare ligger 100kr over netshop sin uten HDMI. Endret 31. juli 2006 av Loc Dogg Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 for noen så er det tilogmed en fordel å være uten hdmi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå