skromt Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) http://www.stud.aitel.hist.no/~anderhol/Untitled.png Tror denne skal være en del bedre enn forrige gang. Har nå lånt litt av meny delen av en annen side til jeg får laget noe lignende. Så om noen finner det ut, er det ikke vits i å nevne det;) Takker for inspill, både råd og kritikk Har også lekt med tanken om å ha blomster både over og under bokser, eller utklippede furutrær. hehe Meny: Har tenkt å utvide meny med arial skrift ved behov Endret 31. juli 2006 av skromt Lenke til kommentar
Atch Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det ser jo helt greit ut, men jeg synes ikke elementene passer sammen. Bakgrunnen er "røff og slitt", mens headeren er akkurat det motsatte. Det blir merkelig med en klar rett stripe som skjærer rett i gjennom midtpartiet i bakgrunnen der. Headeren føles som om den "tipper over" til høyre. Jeg synes heller ikke skrifttypene du har valgt på headeren, til slagordet eller til menyen tar seg særlig godt ut. Det blir som med Comic Sans- den bare passer ikke til online bruk. Hva med smalere menyfelt, header til høyre og litt andre skrifttyper? Kanskje få headeren litt mer i harmoni med bakgrunnen også? Bare min mening selvsagt, men sånn som det ser ut nå får jeg veldig det inntrykket av at det er en amatør som forsøker altfor hardt å få ting til å se profesjonelt ut- uten at det fungerer helt. Godt mulig alle andre er uenige med meg, da. Kjør på. Lykke til, skromt! Lenke til kommentar
skromt Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 takk for svar, hva er en bra kilde til fonts som fungerer bra til webbruk da? Synes arial ble litt kjedelig for header. Lenke til kommentar
Kannutt Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 I denne tråden finner du kanskje det du er på jakt etter.... Lenke til kommentar
skromt Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 noen andre som kan gi råd? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kul idé, men litt for mye "rot". Den stripen som krysser websiden (headeren) synes jeg ikke passer helt med resten av websiden, ta f.eks. den mørke blåfargen til høyre. Menyen er i utganspunktet ok, men jeg hadde prøvd en annen font samt kanskje ta vekk noen av detaljene headeren har til fordel for menyen. Lenke til kommentar
skromt Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Ok, skjønner, skal prøve å gjøre den litt mer tonet ned, men tror ikke det blir fint med kun på høyreside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå