Kimelimm Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 når jeg får meldinger her epå Diskusjon, så står det frtsatt Meldinger(0) hvorfor kan jeg ikke se at det står Meldinger (1) hvis dette er feilpostet, så flytt den, takker for hjelp btw, DETTE ER DET BESTE FORUMET I VÆRDEN Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 når jeg får meldinger her epå Diskusjon, så står det frtsatt Meldinger(0) hvorfor kan jeg ikke se at det står Meldinger (1)hvis dette er feilpostet, så flytt den, takker for hjelp btw, DETTE ER DET BESTE FORUMET I VÆRDEN 6593143[/snapback] Du ser de første gang du logger på etter at du har fått en melding Men har samme "problemet" selv Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 hehe, jeg har jo slik at den er pålogget hele tia xD Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 hehe, jeg har jo slik at den er pålogget hele tia xD 6594664[/snapback] For å si det på en annen måte. Neste gang du oppdaterer da Om du sender meg en melding nå liksom, så trykker jeg på f.eks gå til "mine innlegg", og vips vises det helt øverst med rosa bakgrunn at du har sendt melding til meg. Da får jeg alternativet les her, eller les i nytt vindu:) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 hehe, jeg har jo slik at den er pålogget hele tia xD 6594664[/snapback] For å si det på en annen måte. Neste gang du oppdaterer da Om du sender meg en melding nå liksom, så trykker jeg på f.eks gå til "mine innlegg", og vips vises det helt øverst med rosa bakgrunn at du har sendt melding til meg. Da får jeg alternativet les her, eller les i nytt vindu:) 6594693[/snapback] Men om man ikke leser med en gang, forsvinner all beskjed om at PMen er kommet. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Men om man ikke leser med en gang, forsvinner all beskjed om at PMen er kommet. 6596573[/snapback] Ja men du er vel ikke noe gullfisk heller da Melding!! (leser den etterpå) gupp gupp.. jeg har vel ikke glemt noe vel... :!: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Men om man ikke leser med en gang, forsvinner all beskjed om at PMen er kommet. 6596573[/snapback] Ja men du er vel ikke noe gullfisk heller da Melding!! (leser den etterpå) gupp gupp.. jeg har vel ikke glemt noe vel... :!: 6597274[/snapback] Gullfisk? Jeg? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?act=UserCP&CODE=04 Ønsker du beskjed i forumet når du har fått en PM? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg