asad Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Finnes det? Hadde gjort arbeidet mitt en GOD del enklere hvis det fantes. Fant ikke noe på nettet, og heller ikke i menyen der man selv bestemmer shortcuts. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Klarde ikkje finne noko eg heller. Ein alternativ måte å leggje til keyframes er å bruke Pen tool på tidslinja. Velg å vise keyframes i feltet til venstre, hald inne Ctrl og klikke med Pen tool på den grøne linja i klippet. (Merk at du må ha skrudd på keyframes i Effect Controls fyrst.) Kan vere det i enkelte tilfelle er meir effektivt. Ein anna liten sak: Om du vil ha mjuke overgangar inn mot ei keyframe, hald inne Ctrl og dra i ei keyframe når musepeikaren har skifta form til ein "V" som står nesten på hovudet. Då kan du redigere "banen" til keyframesa på same måte som ein path i Photoshop/AE med pen tool. Sjå til dømes biletet: Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Rart det ikke finnes mulighet til å assigne en egen knapp til det. Jaja, jeg får gjøre som du sier og se om det gjør arbeidet litt enklere. Men nå tar jeg kvelden. takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå