d'espresso Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei Kjøpte ny mobil for to dager siden, med NetCom Young Talk, og nå har jeg 375,- på saldo.. DVS at jeg har fått nye 200,-. Jeg trodde dette skulle komme en måned etter at jeg kjøpte den? Nå tror jeg det komemr til å hope seg opp.. Har dette noe betydning? Lenke til kommentar
runel Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Dette følger nok, som med Telenor sitt Djuice Kontroll, MÅNEDENE, altså, du får nye 200 kr hver 1. i måneden Heldig var du nå, som kjøpte telefon så sent i forrige måned Pengene beholder du nok Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Dette følger nok, som med Telenor sitt Djuice Kontroll, MÅNEDENE, altså, du får nye 200 kr hver 1. i måneden Heldig var du nå, som kjøpte telefon så sent i forrige måned 6608518[/snapback] Hmm.. Ja, egentlig Spesielt siden det ikke er jeg som betaler :!: Lenke til kommentar
sforum Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Vel, dett er helt rett. Med youngTalk får du 200kr innpå den SISTE dagen i måneden uansett når du fikk mobilen. Altså: får du telefonen den 29. da får du 200 innpå den 31/30.. (siste dag i måneden). Merk at det er den siste dagen i måneden, ikke den første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå