manu98 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei, jeg bruker VT mye men etter at jeg har lastet ned nye lyd drivere så er lyden bare rar, når jeg skal snakke kommer det bare piping og sånn :S Kan det fikses ved å laste ned en ny driver? Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Det hjelper sikkert å nedgradere lyddriverene igjen. Hvilket lydkort har du? Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg har intigrert lydkort. har DFI LANPARTY nF4 SLI-DR Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Går det ikke an å laste ned drivere til micken a? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Tviler på at det er egen driver til mic'en. Jeg har også hatt noe lignede problem på Abit 3max sitt innebygde lydkort. Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Kan det fikses ved å laste ned nye lyd drivere da? og hvordan bør jeg laste ned? Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Prøv denne linken: http://eu.dfi.com.tw/Support/Download/driv..._FLAG=A&SITE=UK Ta ned nyeste versjon for ditt operativsystem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå