Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hva er koden til en jensen router?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, håper noen kan hjelpe meg med dette; sitter å prver å få kontakt med en jensen trådløs router, uten å ha bruksanvisningen til den, og hva er adressen for å få kontakt med denne?

6592574[/snapback]

Har du koblet den trådløse ruterent il en datamaskin med kabel?

Isåfall:

gå inn på startmenyen->kjør og skriv cmd der og klikk OK (for win98 og ME skriv command)

Da får du opp et svart kommandovindu, skriv ipconfig. Der vil det stå en nettverksmaske. Den ip'en skriver du inn i nettleseren din.

Mest sannsynlig er det 10.0.0.1/192.168.1.1 eller noen andre variasjoner som er like;)

Lenke til kommentar

Gjorde det, fikk opp den var 192.168.1.100 , dette skrev jeg i vinduet til explorer, men HTTP 404, ikke funnet kom bare opp da.

er en svart jensen scandinavia trådløs router... for må jeg ikke inn på denne for å skrive inn brukernavn og passord til internettleverandøren?

- for den trådløse routeren er helt død, eller får kontakt med den og får utmerket i signal og blir tilkoblet, men kommer ikke på nett med den, eller kontakt med nettet....

Lenke til kommentar

Vel, jensen har flere modeller, men kan ikke huske å ha sett noen som kommer med 192.168.1.100 som standar.

Men standard brukernavn og passord bruker å være admin.

Får du ikke kontakt på det så må du prøve å resette den. (Pen el. i det lille hullet bak.)

Hvilken ISP du har? Ikke sikkert du trenger å sette inn brukernavn og passord i JensenBox'en

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...