shadowano Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Yo Jeg har en 3com OfficeConnect ruter med 3c nr: 3CRWE554G72 Jeg har firmware V1.02.13 og prøver å oppgradere til V1.02.15, men hver gang feiler den. Jeg har lastet ned firmware filen fra 3com.com, til riktig ruter, og pakker ut slik at jeg har en .dlf fil (3crwe554g72_v01_02_15.dlf) Når jeg kjører oppgradering inne på ruteren får jeg etter 20 sekunder denne meldingen: Upload Data Error! Please make sure your file is correct Er ingen hjelp å få hos 3com siden jeg beklageligvis ikke oppdaget problemer med den nåværende firmwaren før etter ca et år (3 første mnd gratis support). Og betal supporten deres koster 70 dollar pr min (kan være jeg hørte feil og at det er 17, men uansett, dyrt eller??) Noen som har vært borti noe lignende som evt vet hvordan jeg får oppgradert firmwaren? Håper på noen smarte svar:) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har du prøvd og resette den til fabrikkinstillinger før du prøver? Og du har trippelsjekket at modellnummeret er korrekt for filen? Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Fikk det til nå. Måtte resette ruteren til fabrikkinnstillinger og så kjøre oppgraderingen. Gikk ikke med konfigurasjon. Teit! Takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå