frank_jarle Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg ble litt sulten idag av å lese så mye om data, så jeg tenkte jeg skulle steike meg et speilegg på CPU`en, funker jo fint det. Nam nam, noen flere som vil ha mens jeg er igang? http://www.handyscripts.co.uk/egg.asp Frankey Kr.sand Ikke jeg som har skrevet artikelen, eget ansvar :wink: Lenke til kommentar
jall| Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 litt gammel men.. kan jo brukes som kjøling hvis du driver en butikk som selger mye speilegg.. :smile: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 fungerer virkelig CPU'en etter det der?? Lenke til kommentar
glabba Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Brunsaus på egg så jo godt ut faktisk. Det har jeg aldri prøvd :smile: Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 ble veldig sulten nå jeg, fikk litt lyst til å prøve det, men ser litt stress ut, lol... Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Stakkars prosessor...kan ikke fått mye kjøling. Skal du ha maten ferdig fortere er det bare å overklokke hehe...steke bacon på GPU og egg på CPU, det blir neste LAN prosjekt koke te eller no på northbridgen blir vel bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå