emilkje Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei jeg bare lurer på hvordan man kan vise "spesielle" fonter på websider, f.eks hvis jeg har lasta ned en kul font og vil bruke den på siden min... hvordan gjør jeg det? her er et eksempel på hvordan folk har brukt det her... CheatPlanet.com prøv å søke på et eller annet og legg merke til skriften som kommer opp hvordan får de til det? takker for alle svar! Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Du må jo legge den i C:\WINDOWS\Fonts også må du restarte Pcen. Tror det skal funke, hvis du ikke allerede har gjort det? Lenke til kommentar
Kannutt Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei jeg bare lurer på hvordan man kan vise "spesielle" fonter på websider, f.eks hvis jeg har lasta ned en kul font og vil bruke den på siden min... hvordan gjør jeg det? her er et eksempel på hvordan folk har brukt det her... CheatPlanet.com prøv å søke på et eller annet og legg merke til skriften som kommer opp hvordan får de til det? takker for alle svar! 6592214[/snapback] Les siste innlegg i denne tråden, så får du kanskje svar. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Du må jo legge den i C:\WINDOWS\Fonts også må du restarte Pcen. Tror det skal funke, hvis du ikke allerede har gjort det? 6592236[/snapback] Om du bruker en font på websiden bare du har på din maskin, og klienten som ser på websiden din ikke har fonten kommer det bare en standardfont som f.eks Times. Om du definerer flere fonter med font-family i CSS kan du derimot velge annetvalg som font osv.. Men uansett, det hjelper ikke at bare han innstallerer fonten på sin maskin. Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Les siste innlegg i denne tråden, så får du kanskje svar. Takk det var det jeg så etter! po[wp]ow: du missforstod meg ;P Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Les siste innlegg i denne tråden, så får du kanskje svar. Takk det var det jeg så etter! po[wp]ow: du missforstod meg ;P 6592496[/snapback] Ok ;P sorry:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå