Fjøslukt Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hei.. Min bror ønsker seg et nytt bilspill, men ikke et hvilket som helst.. Han digger Midtown Madness 2, fordi du har en CRUISE-mode, der en kan kjøre rundt uten oppdrag, bare kjøre bil.. Er det noen som vet om andre bilspill hvor en kan bare cruise rundt (av nyere dato) til PC? Mvh. Fjøslukt Lenke til kommentar
semperfi Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Synes å huske at du har en "free ride" mode i Mafia...Spillet generelt er jo helt rått, så la bror din få ta del i litt Italiensk finkultur:) Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Du kan jo cruise rundt i GTA3 også om man liker det. Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Vet at en kan cruise rundt i GTA3, men det blir ikke på samme måte... Han vil ha det mest mulig likt til vanlig bil.. Han vil gjøre slike ting som lukeparkere og stoppe på røde lys;) Hvorfor, vet jeg ikke.. Noen andre spill? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Han vil gjøre slike ting som lukeparkere og stoppe på røde lys;) Det kan man gjøre i mafia [ Denne Melding var redigert av: Jørgen-aa på 2002-10-20 12:39 ] Lenke til kommentar
The man! Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 midtown madness3 kommer jo ut snart... ihvertfall til xbox. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 mon tro om den såkalte broren din egentlig er deg Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Nei, det er faktisk ikkedet.. Jeg trenger en julegave til ham.. :wink: Mvh. Føjslukt Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 I Carmageddon 2 kan man cruise rundt. Må bare huske å kjøre over noen fotgjengere nå og da slik at man ikke slipper opp for tid :smile: Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Vet jo ikke hvor gammel han er men hvis du ser bort fra drepingen og de treige bilene i Mafia så er det jo ypperlig til å stoppe på rødt lys og lukeparkere. Skaff cheats så kan han cruise rundt for alvor. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Driver 2 har vel ikke kommet til pc? Men dette er bare helt genialt free ride. Men som vanlig bilspill er NFS HP2 helt sinnsykt rått!!! Gleder meg til det kommer ut 7/11 er det vel? Helt sykt, grafikken slår alt Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Må inrømme at eg har samme "fetish" når det gjeld bilspel..For min del lika eg Racer og bana Late Fall in Norway (www.racer.nl / http://www.racer-extreme.com). Ellers går det som sagt ann å cruise på GTA. Det er eit spel som heiter "Roadtrip2002", som går ut på nettopp berre det å cruise, men det suge totalt ekkelt... eller TestDrive 3. edit: link [ Denne Melding var redigert av: lavoll på 2002-10-20 17:32 ] Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Husker når jeg spilte MM2 online, feia over et kryss på rødt og fikk en purk etter meg han var en annen spiller, det var gørr moro! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Mafia er vel det spillet som kommer nærmest virkeligheten...ømmnnn. Altså.. ser purken at du kjører på rødt lys, kjører over fartsgrensa så får du bot, evt. arrestert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå