Edmund Blackadder Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg har så lyst å begynne med den, men det er så mange bøker jeg skal lese først Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg er på bok nummer to, relativt tidlig...elsker serien! Den virker så langt fantastisk. skjer stadig noe som overrasker totalt. Når en endelig begynner å komme litt inni ting og tror en vet hvordan ting vil gå, så snur det helt. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Har litt lyst å lese "The Stand" også av King, men bør jeg lese den før eller etter The Dark Tower? Og hvis jeg leser den.. er det noen andre bøker som er veldig lure å lese i denne sammenhengen? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Kjøpte nettopp The Dark Tower Box set som inneholder de fire første bøkene (på engelsk selfølgelig) fra amazon. Gleder meg til å begynne Har hørt av mange at den første boken er vanskelig å komme gjennom ettersom du ikke skjønner noe som helst og ikke vet hvem de forskjellige er osv, men at fra andre boken og utover blir det kongebra... Hvordan skal jeg overleve The Gunslinger? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 The Gunslinger er ikke noe vanskelig, språket er bare litt mer "knotete" i mangelen av et bedre ord. Ta deg god tid, les gjerne utydelige paragrafer en gang til om du føler det trengs, og kos deg Går nok helt fint når du får feelingen for teksten. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hvordan går det med lesingen? Har dere kommet dere gjennom serien, eller ihvertfall noen av bøkene? Holder på med Mallorean serien til David Eddings nå, men vurderer veldig sterkt å skaffe meg The Stand og Salems lot, samt gjerne et par andre av bøkene til King, og lese dem etterpå. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg ventet på de 4 første bøkene i et box-set fra amazon i 4 måneder, og så fikk jeg nettopp en mail om at de ikke fikk den inn. Hater Amazon! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Er fortsatt midt i bok 3. Spennende som et uvær, men begrenset med tid til å lese. Blir som regel på sengen før jeg sovner... Roland er helten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå