Dr3as Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Kjøpt meg en golf 3 som hadde en heller jalla pioneer spiller, kjøper meg ny en av de neste dagene og trenger å få den ut. Spilleren heter DEH-344R og den har på begge sidene et avlangt hull som du nesten får nøkkelen helt inn i. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
DanielJ Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Tja, har pioneer headunit selv. Du kan jo låne de greiene som man skal dytte inn på hver side av spilleren for å få den ut. Sånne lange metallpinner. Vet jo ikke om det funker på en gammel (?) spiller, men er verdt et fors0k Janson fra nedi gata btw Endret 31. juli 2006 av DanielJ Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 hahahaha, dreas, du ble eid Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Verden er ikke stor nei Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kjøper du ny pioneer spiller får du nok med de metallpinnene du trenger for å få ut den gamle. er 2 stk som du setter inn i de hullene du har sett. og så er det bare å dra Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Den nye spilleren er ikke pioneer, derfor det var litt problem Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ok, du kan teste med et tynt skrujern? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 har prøvd, men har nå han DanielJ rett nede i gata(bare han snart ser å står opp) og typen til søss som begge har pioneer spillere Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Tok et bilde av en litt eldre pioneer spiller jeg har liggende. Når du dytter inn pinnene så presser de den metallbiten ut så cdspilleren ikke skal henge fast. Et tynt skrujern kan kansje passe. ispinne blir vel litt for bred og tykk Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 DanielJ var en reddende engel, og ny spiller er installert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå