Zelig Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Litt fortvilet nå... Skal sette opp pc`en til nettet, men så får jeg ingen ip-adresse. Når jeg kjører ipconfig får jeg bare beskjed om at jeg ikke kan kjøre denne rutinen. Jeg har flere nettforbindelser på pc, men ingen av de funker pga manglende ip. Jeg har officeconnect trådløs, og maskinen finner både nett og forbindelse, men jeg mottar altså ingen ipadresse, noe som gjør at jeg ikke kommer meg ut på nett. Nå har jeg koblet nettkabelen direkte inn i en bærbar, noe som åpenbart funker. Synes det er merkelig at jeg ikke får ip på den stasjonære maskinen. Er det noen som skjønner hva dette kan være? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Har du muligheter for å prøve kabel til den stasjonære ? Mulig det e rnoe med trådløsoppsettet ditt som gjør at du ikke får ip ... (feil krypto-nøkkel elle rnoe slikt ...) _nifty_ Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 du har stillt inn slik at du mottar IP fra DHCP? Lenke til kommentar
Zelig Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Hei! Har prøvd med kabel rett i den stasjonære, uten hell det også. Alle innstillinger virker som de skal (tilsynelatende) - det er bare det at maskinen ikke mottar noen ip... Lenke til kommentar
nifty Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) ouch , bummer by me ... _nifty_ Endret 31. juli 2006 av nifty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå