iChristian Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Det perfekte liv er for meg noe som inneholder det følgende: Samboeren min Mine fremtidige barn God psykisk og fysisk helse Nok penger til å ikke bekymre seg for dem hver dag. Stabil jobb. Hyggelige omgivelser (leilighet, land, osv) Endret 30. september 2006 av Lomz Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hemligheten med et perfekt liv er å se at vi allerede har det "perfekte" liv. Det er en årsak til at vi er den personen vi er, at vi gjør det vi gjør. Det var ikke tilfeldig at du leste den boken for 1 uke siden, eller snakket med din bestevenn dagen før. Det kan iblandt virke tilfeldig, grunnet til at vi ikke har åpnet for det intuitive. Men like sikkert som at et glass faller ned på bakken når du slipper det i luften, er dine valg linket til en større/dypere del av deg. Vi kan velge å akseptere det som allerede er, eller ikke. Uansett hva man gjør så har man et perfekt liv. Det er der hele tiden. Valget er om du vil se det , eller fortsette å leve i din selvskapte illusjon. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Mitt perfekte liv: 1. Ha god nok økonomisk råd til at jeg slipper å bekymre meg for det, samtidig som jeg har mulighet til å ta en spennende ferie i ny og ne. 2. Ha en et godt forhold til en person som deler mange av de samme interessene og syn på ting som meg. En person jeg elsker over alt. 3. En jobb jeg syntes er meningsfull samtidig som jeg liker den veldig godt. Jobb skal drives av lyst og fremgang. (noe innenfor kommunikasjon) 4. Ha gode venner som støtter meg og jeg trives godt med. (Noe jeg har) 5. Ha jevnt over god helse og god form som følge av regelmessig trening. 6. Leve i pene og stille omgivelser. (En middels stor enebolig med stor hage og fin utsikt) 7. Dyrke de kreative sidene i meg. (Fotografi, skriving) 1 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Isn't much that I feel I need a solid soul and the blood I bleed With a little girl, and by my spouse I only want a proper house There isn't much that I feel I need: a solid soul and the blood I bleed. But with a little girl, and by my spouse I only want a proper house I don't care for fancy things Or to take part in a pressured race. But to provide for them when they ask I will, with heart, on my father's grave On my father's grave I don't mean To seem like I care about material things, Like our social status, I just want Four walls and adobe slabs For my girls Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Hugh Heffner? hehe i fra spøk til skipsvrak. For meg handler ikkje livet om at alt skal være perfekt, det handler ikkje om ka du har, men ka en klarer og gjøre utav det. Endret 19. april 2011 av Priim Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå