WaterMarked Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Alle har jo forskjellige drømmer om hva det perfekte liv er. hva er din drøm? Egentligt er dette et komplikert spørsmål,men la meg nå prøve å si hva min definisjon på det perfekte liv er. Det er verdensfred. Bu på ei øy med palmer varmt og somregel fint vær,og som det går ann å få privatliv. Vært uavhengig av økonomi,eller penger er et ukjent ord. Alle respekterer alle,og bryr seg.Men likevell ikke på en slik måte at det blir slitsomt. Eg ville hatt et hus som var passe stort,men ikke overdrevet.OG! Så må eg ikke glemme baseng med tak over viss det er drittvær og sjøen er ikke et alternativ. Selfølgeligt hadde det vore gøy viss mine venner hadde bor dr,vill jo ikke vær heilt åleina på ei øy,det blir jo fort kjedeligt. Døden fantes helller ikke,feks viss noen vill dø så går di bare videre til en verden av en annen dimensjon dr materiale har en annen meining. Og selfølgeligt så må det jo være noen snedne damer dr eg bur,men som deler di samme synspunktene som meg pluss vi har nokså like intereser.Noe som er nokså umuligt i det virkelige liv.:!: Dette er det eg kommer på i farten ivertfall. Så nå sender eg spørsmålet videre til deg. Endret 31. juli 2006 av terhi Lenke til kommentar
magicus Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Det perfekte liv er ett lykkelig liv. Og det fins en tråd om hva som er ett lykkelig liv fra før. Uansett ett liv uten bekymringer, variert og som gir rom for selvutfoldelse er en bra start. Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Det perfekte liv er ett lykkelig liv. Og det fins en tråd om hva som er ett lykkelig liv fra før.Uansett ett liv uten bekymringer, variert og som gir rom for selvutfoldelse er en bra start. 6591805[/snapback] Et liv uten bekymringer høres fryktelig kjedelig ut. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Passe på å ha det gøy, og gjør det beste ut av alt Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Det perfekte liv er ett lykkelig liv. Og det fins en tråd om hva som er ett lykkelig liv fra før.Uansett ett liv uten bekymringer, variert og som gir rom for selvutfoldelse er en bra start. 6591805[/snapback] Snakk om å gå langt for å klage på noe. Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 De fleste katter syns jeg virker som har det ganske greit, ligge å daffe hele dagen og løpe rundt etter villige hunnkatter om natta... 1 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 De fleste katter syns jeg virker som har det ganske greit, ligge å daffe hele dagen og løpe rundt etter villige hunnkatter om natta... 6592189[/snapback] Ja jeg er glad jeg ikke er katt. må sove ute om natta i mørket, mens jeg er bare en 40 cm lang og kan ikke forsvare meg.- Nå har nok ikke katter flest disse begymringene, men det er så som så. Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Ett lykkelig liv må være ett liv hvor man har utfordringer. Det livet vi lever nå? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 narkotika er ufarlig og vokser på husveggen? mennesker kan fly en slipper å jobbe det er alltid 25 grader i sjøen uansett årstid i tilfelle en skulle ta seg en svøm heis i bussene hvor du kan ta heisen bak til bussen istedenfor opp/ned så fram/tilbake/ så slipper du å gå forbi en stappfull buss for å alltid finne et sete bak. Høyre partier er bannlyst gamle eller potensielle høyre velgere blir tvunget til å stemme SV vi andre stemmer fortsatt aldri, og holder oss unna krigen. vi har en knapp på oss vi kan trykke på når vi vil som gjør at livet ender smertefritt i tilfelle du ikke har lyst å stå opp en dag, har bakrus, synes livet er kjedelig. Eller du kan stille hvor lenge du har lyst å være død. si, en uke. eller 49 uker og ha 3 uker opphold i fellesferien. Alle kristne blir tvangsmuslimert og alle muslimer blir tvangskristinert. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Perfekte liv for meg kan vel sies med ett ord, tilfredshet Dagens stripe på comics.com handlet også om drømmer Endret 2. august 2006 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg tror at: 1. Det perfekte liv er et lykkelig liv. 2. Det finnes flere former for lykke. 3. Den lykken som utgjør et fullkomment lykkelig liv, kan kun komme innefra når man har gjort seg selv helt bevisst på at ingen ting og ingen andre mennesker kan gjøre en lykkelig. Det siste halvåret har jeg oppriktig talt hatt den forestilning om at jeg er verdens lykkeligste person. Jeg føler meg uovervinnelig, lykkeligere enn alt og alle. Jeg lever det perfekte liv. :-) Jeg tror grunnen til at mange av dere ikke lever det perfekte liv, er at lykken dere søker er betinget av faktorer i omverdenen. Jeg tror den lykken jeg beskriver er umulig så lenge disse betingelsene og forventningene er tilstede. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det perfekte liv er: Penger, masse penger. En jobb som passer, kone og barn. 1 Lenke til kommentar
Lita619 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det er ingenting som heter et perfekt liv. Ingenting er perfekt,uansett hvor lykkelig du er. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Det er ingenting som heter et perfekt liv.Ingenting er perfekt,uansett hvor lykkelig du er. 6956458[/snapback] Hehe, bra svar Endret 28. september 2006 av euroshopper Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Et liv uten bekymringer.... Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) For noe svada! Det finnes ikke noe "perfekt liv", det er myte akkurat som en viss by ved navn "Utopia". Hvis jeg noen gang får et tilnærmet "perfekt liv" tror jeg det hadde blitt utrolig kjedelig i lengden. Det er jo tross alt variasjon som gjør livet spennende å verdt og leve! Endret 28. september 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Dere er noen fantasiløse mennesker. Det er jo tross alt variasjon som gjør livet spennende og verdt og leve! Da lever du det perfekte liv nå... :!: Tror folk flest vett at det perfekte liv ikke eksisterer, men for guds skyld, dere har fantasi og vett selv hvordan dere ser for dere det perfekte liv... Kanskje du bare ville hatt et hus i et varmt strøk,masse penger osv. Endret 28. september 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) -du er lykkelig. -du er økonomisk på fote. -du har en familie -du er sosial -du har en jobb du liker -du har gode venner -du har interesser -du har en kjæreste/partner/samboer/ektefelle -du bor i et område med vakker natur og gode fiskemuligheter -du bor i en verden uten krig Endret 30. september 2006 av member-101642 Lenke til kommentar
Royo Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hvis jeg noen gang får et tilnærmet "perfekt liv" tror jeg det hadde blitt utrolig kjedelig i lengden. Det er jo tross alt variasjon som gjør livet spennende å verdt og leve! Hva med variasjon i forskjellige gleder? Blir man lei av én glede, hopper man videre til neste. Verden er full av potensielle gleder. On topic: Det perfekte liv for meg ville vært masser på masser av penger. Da hadde jeg ikke trengt å føle presset lenger. Penger ville også ført til; total avslappelse, massevis av action og underholdning, spennende kulinariske opplevelser, makt til å påvirke, samt overflod av luksus. (Kjæreste og familie har jeg allerede, så det er i boks.) Likevel ville livet mitt aldri være helt perfekt, om jeg så at andre rundt meg hadde det trist. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det perfekte liv må inneholde: 1. Damer 2. Penger 3. Alkohol 4. Snus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå