Milf Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 obs dobbelt post ja 6615775[/snapback] Ja vet det,men rammen jeg har bestilt var tatt vekk fra siden. Det er denne ramen : http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=28699 jeg har bestilt. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg spørr igjen har jeg bruk for floopy disk? Tenkte kanskje ved bios oppdatering ellerno? 6615674[/snapback] Jeg har ikke hatt brukt for floppy på flere år, og jeg savner den ikke! Jeg bruker pen drive som erstattning for floppy USB / Pen Drive Lenke til kommentar
metropol Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hva ble totalprisen for denne pakken? Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Wee står på netshop at prosessoren min er levert ! 6612875[/snapback] Såpass? Trodde de ikke var på lager før om en god stund jeg? hmm, var vel en av de heldige du da. Lenke til kommentar
Milf Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Wee står på netshop at prosessoren min er levert ! 6612875[/snapback] Såpass? Trodde de ikke var på lager før om en god stund jeg? hmm, var vel en av de heldige du da. 6617193[/snapback] Var nok bare heldig, men spørs når hovedkortet kommer inn da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå