Gå til innhold

en veldig ødelagt pda kjøpt som "demo"

Anbefalte innlegg

kjøpte en "demo" brukt pda av en norsk nettbutikk. Først ville den ikke lade batteriet men ved nærmere øyensyn ser jeg at sokkelen i pdaen hvor ladepluggen skal inn er brukket. nettbutikken nekter allt ansvar og påstår hardnakket at det var ok når den forlot de. Men det var det ikke. jeg sendte en mail til de en time etter at pakken var hentet ut på posten og klagde på at den ikke ville boote.

hvor står jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om det er en "demo" skal den fungere, med mindre noe annet er avtalt.

At den er kjøpt som demo gjør det litt vanskeligere å bevise ditt ståsted, men ikke umulig. Om ikke nettbutikken kommer til fornuft etter et velformulert og dokumentert epost hvor du forklarer saken, er forbrukertvistutvalget neste.

Lenke til kommentar

etter at jeg fikk pdaen i retur med avslag på krav om ombytte/reperasjon/kreditering har jeg bedt om "bevis" eller dokumentasjon for at den var i orden da den forlot de. enn så lenge glimrer de med sitt manglende svar.

Lenke til kommentar
kjøpte en "demo" brukt pda av en norsk nettbutikk. Først ville den ikke lade batteriet men ved nærmere øyensyn ser jeg at sokkelen i pdaen hvor ladepluggen skal inn er brukket. nettbutikken nekter allt ansvar og påstår hardnakket at det var ok når den forlot de. Men det var det ikke. jeg sendte en mail til de en time etter at pakken var hentet ut på posten og klagde på at den ikke ville boote.

hvor står jeg?

6591641[/snapback]

Hvilken nettbutikk var dette? Bare så jeg vet at jeg ikke kommer til å handle der....

Uansett er det bare å anmelde saken til forbrukerrådet. Her har du ihvertfall en god sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...