Spirax Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 to bilder jeg tok på ferie, hva syntes dere ? Bildene er tatt med et canon 350D kamera. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 første bildet var litt tøft, kanskje huet er litt for midtstilt, men helt ok portrett bilde andre bildet var ikke helt fengende hos meg.. litt kjedelig kanskje.. mangler fokuspunkt imo. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Likte det sauebildet veldig bra...Var veldig skarpt, og naturlig... Det andre bildet var kjedelig... Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Dattera mi på 15 mnd sa "BÆÆÆ!" Så du har fremstilt den avbildede bra. Sauen er fokusert fint, og bildet er rolig. Hadde kanskje vært fint å få med hele dyret? Må si meg enig med de andre i at det andre bildet er litt kjedelig. Og rammen gjør at det blir vel mye kontrast. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Det første bildet er fint, det andre er ganske likegyldig. Det er en stund siden jeg har skrevet dette, men ingen av disse to bildene passer ramme. Den blir helt feil i slike fine bygdebilder. Jeg synes du fremstiller dem som noe de ikke er. Lenke til kommentar
brainware Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det første bildet er veldig bra, det er kun en liten skeivhet i komposisjonen som trekker ned. Jeg ville hatt med mer av sauen. Det andre synes jeg ikke formidler noe spesielt, kanskje siden det ikke er noe motiv som peker seg ut, ei heller fargemessig. Lenke til kommentar
Spirax Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 bra dere likt bilde av sauen da. Lenke til kommentar
Spirax Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Her to et bilde til utsiktbilde jeg tok hva syntes dere ? Må legge link bilde er stort. http://83.109.58.95/preben/ferie/utsikt3stor.jpg Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Dette siste likte jeg mye bedre enn de over, fin utsikt, kanskje litt mye rot i forgrunnen. PMnormal, kan du utdype dette med rammer, når skal man og når skal man ikke? Noen som har linker til artikler som omhandler dette? Lenke til kommentar
Spirax Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Takk, det ene første bilde av de nye er tatt i fart fra en bil Endret 1. august 2006 av Spirax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå