FranzJosef Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Konsertområde. Håpløst å søke etter når man ikke har gateadresse. Hvor er det? Vil gjerne se på et eller annet kart... Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Hvor lang tid tar det å gå fra sentrum? Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Tar bare et par minutter fra fisketorget eller torvalmenningen, maks 15 hvis du bare loffer Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Vel, det er jo i sentrum da ^^ Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ja, men det de fleste tenker på som Bergen sentrum er som oftest Torvalmenningen, så gikk ut ifra dette Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) jau ... blir jo litt i utkanten egentlig da, men er jo innenfor festningen som "beskytter" havnen og torget edit: bare glem at jeg er her ... *skrive så mye tull* Lite å gjøre på jobb Endret 1. august 2006 av Andreaz_ Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hehe, det gjør vi alle Sånn jeg har forstått det er det 2 betegnelser på sentrum (ihvertfall hos dem jeg kjenner). 1. Er du utenfor byn eller i utkantene, er sentrum alt mellom sandviken, puddefjorden og bystasjonen egentlig, mer eller mindre ihvertfall. 2. Er du I sentrum, er sentrum festplassen, torvalmenningen, fisketorget. Tilbake til topic (som allerede er besvart ): Det er ikke langt, og det er en flott tur. Du går bare fra fisketorget, langs hele bryggen, så er du der Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Bare Stones rocker bra så blir det nok en parademarsj uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå