joa91 Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg har bestilt denne pcen fra netshop.no for noen dager siden... Og jeg lurer på hvor mange dager tok det før dere fekk datamaskinen i posten? Lenke til kommentar
magio Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg har bestilt denne pcen fra netshop.no for noen dager siden... Og jeg lurer på hvor mange dager tok det før dere fekk datamaskinen i posten? 7809790[/snapback] Er alle delene på lager? Det ser du på orderen din, hvis den er rød så er det ting som ikke er på lager og hvis den er grønn så er alt inne. Tror også dem også har begynt å kjøre mer intensive tester av maskinene før dem sender dem ut også, 72 timer for full maskin elns Lenke til kommentar
joa91 Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Den delen jeg mangler kommer 1.februar, ca. kor tid får jeg pc'en da? Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Hvis delene er inne 1. februar tar det kanskje to-tre dager a sette sammen og teste maskinen, pluss et par dager til frakt. Alt i alt tok min maskin rundt fem virkedager fra alt var pa lager til maskinen var pa postkontoret mitt. Lenke til kommentar
debaser Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Har installert Kubuntu 6.10, men får ikke skjerm / skjermkort til å fungere optimalt. Skjermen kjører i 4:3, og den blir grå (uleselig) hvis jeg endrer oppløsning til 16:9. Er det noen her som vet hvor man finner linux drivere til skjermkortet vårt? Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Følg denne guiden, http://ubuntuguide.org/wiki/Ubuntu_Edgy#Ho...er_.28NVIDIA.29 Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Har netshop noen avtale gående når det gjelder gratis vista til maskinene de har solgt etter en viss dato? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Får man tak i drivere til Vista til denne modellen? Husker jeg slet med å finne drivere til skjermkortet, minnekortleseren og bluetooth-enheten sist. Lenke til kommentar
magio Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Skjermkort -> laptopvideo2go.com Minnekortleser -> brukte dem samme som til xp bluetooth -> lå drivere inne Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Når jeg skal installere skjermkortets driver som jeg lastet ned så skal den pakkes ut, men uansett hvor jeg velger at den skal pakkes ut til får jeg meldingen: 7-Zip: "filen.zip" is not supported archive. Hva må jeg gjøre? EDIT: Prøvd 4-5 forskjellige til x86 nå. Den nyeste er linket herfra på side 48 og 100.30 Vista. Endret 29. januar 2007 av datating Lenke til kommentar
magio Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Dem du laster ned fra laptopvideo2go.com er da en .exe fil som pakker seg selv ut? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Kikker på denne maskinen per idag med standardkonfigurasjonen. Er dette en solid maskin? Noen som kan legge opp noen bilder av denne maskinen? ~ Medion Lenke til kommentar
kehax Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Dem du laster ned fra laptopvideo2go.com er da en .exe fil som pakker seg selv ut? 7823027[/snapback] De pakker seg selv ut men du må legge til *.ini filen før du installerer. Dette er tidligere tatt opp i tråden. Du kan godt lete litt selv før du spør. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Kikker på denne maskinen per idag med standardkonfigurasjonen. Er dette en solid maskin? Noen som kan legge opp noen bilder av denne maskinen? ~ Medion 7823500[/snapback] Joda.. den er solid Eneste jeg setter fingeren på er at den er litt myk i lokket bak skjermen. Bilder kan du finne på nettet selv. Jeg setter pris på at man søker litt på nettet selv før man spør. Her har du noen linker: Hardware.no Zepto 6214W laptopworld.dk Zepto 6214W Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Dem du laster ned fra laptopvideo2go.com er da en .exe fil som pakker seg selv ut? 7823027[/snapback] De pakker seg selv ut men du må legge til *.ini filen før du installerer. Dette er tidligere tatt opp i tråden. Du kan godt lete litt selv før du spør. 7823518[/snapback] Ok, hvor laster jeg ned den .ini-filen jeg trenger? (beklager, kanskje jeg leter dårlig, men over 50 siden tar lang tid ) Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Har netshop noen avtale gående når det gjelder gratis vista til maskinene de har solgt etter en viss dato? 7820881[/snapback] Tvilsomt Ok, hvor laster jeg ned den .ini-filen jeg trenger?(beklager, kanskje jeg leter dårlig, men over 50 siden tar lang tid ) 7824881[/snapback] På fremsiden av laptopvideo2go.com vil du finne en lenke under hver driver release som inneholder driverne og .inf filen. Sidenotis: Zepto.dk selger nå alle sine maskiner med Vista. Da er det vel ikke så lenge til Netshop følger etter. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Fikk svar i dag fra netshop.no. Hei! Har vært en del problemer med enkelt versjoner av maskinen av samme modell som dere har dessverre. En av våre teknikere jobber sammen med Zepto i Danmark for å finne løsninger på problemene. Dersom dere mailer direkt med Jul på [email protected] kan han gi litt opdatering underveis etter som de kommer frem til løsninger. (...*Returinformasjon*...) Med vennlig hilsen Kundesenter / Netshop Telefon 33422210 Lenke til kommentar
magio Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Dem du laster ned fra laptopvideo2go.com er da en .exe fil som pakker seg selv ut? 7823027[/snapback] De pakker seg selv ut men du må legge til *.ini filen før du installerer. Dette er tidligere tatt opp i tråden. Du kan godt lete litt selv før du spør. 7823518[/snapback] Ok, hvor laster jeg ned den .ini-filen jeg trenger? (beklager, kanskje jeg leter dårlig, men over 50 siden tar lang tid ) 7824881[/snapback] Hvis du ser i forumtråden så står det mye info der, også hva brukere synes om driveren, om den fungerer fint og om det er feil Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Når jeg åpner "modded inf" kommer det bare opp masse tekst, hva skal det lagres som (filnavn) og hvor lagrer jeg den? Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Høyre klikk på linken, lagre som, trykk lagre. Putt .inf filen i den mappen som kommer etter du har kjørt den .exe filen du lasta ned fra laptopvideo2go. Du skal overskrive den filen som ligger i mappen. Etter dette kjører du setup fila, men husk å avinstallere de gamle driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå