Xvani Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Dette har vel du bedre mulighet til å svare på enn meg da du faktisk har tilgang til en maskin med software fra fabrikk. - Gå igjennom listen og se om det er noen program inne som kan høres ut som om det gjør det.. Eks: Notebook hardware control, speedfan osv osv Lenke til kommentar
Nobba Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg orker ikke å bla gjennom 40 sider for å lete etter svar på spørsmålene mitt, så jeg bare spør jeg. Er det noe ytelsesdempende software installert på maskinen fra fabrikk, noe som klokker den ned? Hvorfor yter pc'en VELDIG mye dårligere når jeg ikke har koblet den til strøm? Har følgende oppsett: 1024 Mb minne 7600 Go T2400 60 gb harddisk 7523175[/snapback] Nvidia kortet klokkes atuomatisk ned for å spare støm når batteriet blir brukt. Det er mulig å endre på denne innstillingen i kontrollpanet for nvidia driveren. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 kunne kanskje nevnt det ja Powermizer heter innstillingen du må endre på Lenke til kommentar
James Earl Cash Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Nå har jeg fulgt med på denne tråden ganske lenge siden jeg i utgangspunktet hadde lyst på en Zepto. Jeg tror ikke jeg har sett lignende tråd om en maskin med flere feil og mangler. Dette er ikke holdbart. Jeg skal så absolutt ikke kjøpe denne maskinen. Takk til alle bidragene som har overbevist meg Og til alle eiere av en slik maskin, måtte Zepto få orden på sakene sine og lever komplette og driftsikre maskiner 7513966[/snapback] Uhm, problemene som oppstår i denne tråden oppstår på grunn av brukerenes kompetanse, vet ikke hvorfor, men veldig mange som har kjøpt denne maskinen (og klager på den) mangler litt mer avansert ITforståelse... Jeg tror ikke det er ett problem som ikke har latt seg løse i denne tråden enda.. En kan heller konkludere med at maskinen er kresen på drivere enn noe annet.. 7515076[/snapback] Jeg skulle akkurat til å skrive det samme som deg, jeg har fulgt med siden post 1 i denne tråden. Er det noen som vet om zepto kommer med noen nye modeller snart eller tror dere de vil prøve å melke mest mulig ut av denne og til det kommer nyere teknologi? Hvis zepto kunne kommet med en ny mod med litt bedre skjerm og win vista engang uti neste år med akkurat samme design (muligens flyttet høyttalerne) så hadde det blitt et klart førstevalg 7515920[/snapback] Jeg kaster meg også på der. Er nok blitt litt skremt av denne tråden, etter at jeg siklet veldig på en Zepto pga fornuftig størrelse og pris i forhold til specs, samt et design som i hvert fall på bilder ser fantastisk bra ut. Føler at det blir litt sånn koreansk bil greie over det hele, Hyundai/Daewoo (er ikke de koreanske mon?) eller så.. Det er sikkert synd, både for Zepto, Netshop og for oss som er potensielle kjøpere til maskinen, for jeg vil tro at det er svært få av de som har maskinen som har problemer.. Finnes det noen gode close-up bilder av maskinen fra alle sidene noe sted? Noen må gjerne legge det ut om de vil.. Og til Zepto: Kom med en ny modell med en hvassere skjerm! (utfra hva jeg har lest..) Lenke til kommentar
kehax Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Får tilbake min Zepto i morgen fra rep.De hadde skifta ut hele chassiet, og jeg fikk gratis ny "crystal clear" skjerm. 7520727[/snapback] Hvorfor måtte de bytte ut hele chassiet? Lenke til kommentar
magio Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Tok et par bilder av maskinen ute i det fine været Skjermen var overaskende god når solen skinte rett på den, lite refleksjoner bortsett fra når du så på den i en vinkel hvor solen reflekteres rett ut. 6868640[/snapback] Her er noen bilder jeg tok etter at jeg fikk den Det er en 'matte' skjerm. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Hadde forventet en liten bæreveske, men den er jo diger! Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Hadde forventet en liten bæreveske, men den er jo diger! 7528433[/snapback] Diger? Den er da slettes ikke diger. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Jeg har den til 350(?) jeg har en fetter som har 17" og jeg tror den bærevesken han har har er mindre enn denne, i alle fall ikke så "tykk". Endret 18. desember 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 dette har kansje blitt svart på før meg: hvor finner jeg alle driverne jeg trenger til zepto til Vista RTM?! vær så snill å gi meg link Lenke til kommentar
magio Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 dette har kansje blitt svart på før meg: hvor finner jeg alle driverne jeg trenger til zepto til Vista RTM?! vær så snill å gi meg link 7529366[/snapback] Skjermkort drivere i forumet på laptopvideo2go.com Lydkort drivere på realtek.com.tw Det eneste jeg måtte legge inn Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 chipset hos intel Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har den til 350(?) jeg har en fetter som har 17" og jeg tror den bærevesken han har har er mindre enn denne, i alle fall ikke så "tykk". 7528940[/snapback] Fanden. Sorry, my bad. Misforsto en del Trodd det var at du mente PCen var for stor for bærevesken...Gud jeg må ha vært trøtt . Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Keyboardet mitt legger igjen merker på skjermen. Skal koble fra keyboardet for så å sjekke om jeg kan koble det sammen bedre og i samme slengen kan jeg tørke skjermen fra merkene fra keyboardet og litt fingeravtrykk. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det, er det bare ta et papir med litt vann og stryke det lett over skjermen? Lenke til kommentar
Dulo Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Finner rett å slett ikke driverer som går til min zepto, lastet ned Nividia 93.71, men under instalerings prosessen kommer det en feilmelding "Nvidia finner ikke drivere som er kompatible med din maskinvare", husker ikke feilmedlingen eksakt men noe i den duren. Sitter fortsatt med drivere fra zepto CDen. Tips ? Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Les første post. Der finner du svar på spørsmålet ditt! Lenke til kommentar
magio Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Finner rett å slett ikke driverer som går til min zepto, lastet ned Nividia 93.71, men under instalerings prosessen kommer det en feilmelding "Nvidia finner ikke drivere som er kompatible med din maskinvare", husker ikke feilmedlingen eksakt men noe i den duren. Sitter fortsatt med drivere fra zepto CDen. Tips ? 7536272[/snapback] Du må legge inn .inf filen du finner på laptopvideo2go.com for den respektive driver. Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 For de som har hatt maskinen inne på service: Hvor lenge var maskinen hos netshop før de sendte den tilbake. Den har bare vært dær i et par dager nå, men jeg savner den veldig Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 For de som har hatt maskinen inne på service: Hvor lenge var maskinen hos netshop før de sendte den tilbake. Den har bare vært dær i et par dager nå, men jeg savner den veldig 7539414[/snapback] Har ikke hatt med 6214W på reperasjon, men i sommer hadde jeg min tidligere laptop der, en Netshop 259IEN, de brukte 1 uke på den. Lenke til kommentar
Sigu Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Noen som har begynt å få problemer med ustabil usb port bak? kobler bare ut musen min noen ganger :s kan hende det er noe feil med ledningen til musen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå