TSP Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 @Monkey Spr@yer, jeg tror det kan være nyttig å oppdatere med noen flere spørsmål, er en del som jeg blant annet tross har lurt på som det ikke har stått noe om i førstepost @kubjelle: Det verste er at jeg trykket på den knappen som løser ut DVDene fire ganger, men det kom jo ikke ut noe å legge CD eller DVD i. Da var jeg en smule irritert for å si det slik og tenkte at den var ødelagt allerede. Men så oppdaget jeg noe som kunne minne om gardiner Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Det lille hullet du siket til er antageligvis minnekortleseren, mens det store hullet er ExpressCard slotten. Det lille hullet er til minnekort/minnebrikker, men Zeptoen støtter kun 3 formater. Det kan hende at minnekortet fra kameraet ditt passer fysisk inn hullet, men den vil ikke bli gjenkjent av kortleseren. Maskinen støtter SD, MMC og en type til, kommer ikke på hvilken i farta. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Greit, jeg har SD 512MB, men det registreres jo ikke. Ikke noe er funnet på "Min datamaskin" heller. Kan det være noe feil med det? Eller har det en eller annen finurlig greie et sted jeg må trykke på, vri på velge, skyve etc? Jeg er ganske sikker på at det er riktig satt inn. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Prøv å ta ut minnekortet og sett det inn på nytt. Jeg har også opplevd å ha satt inn et minnekort "riktig", for så å finne ut at den passer på flere måter. *Første post er også oppdatert med et nytt spørsmål, hvordan finne ut hvilken BIOS versjon du har. Endret 16. desember 2006 av Monkey Spr@yer Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Det går ann å finne ut biosversjon med cpu-z og. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Takk, det har blitt lagt til sammen med info om Windows Vista Ready "programmet". Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Har lastet ned skjermkortdriveren nå, men skal jeg avinstaller den nåværende driveren? Eller skal jeg bare kjøpe prgrammet? TSP: Det var akkurat det samme som jeg gjorde xD edit: huff xD Endret 16. desember 2006 av Kubjelle Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg ville anbefalt å fjerne den gamle driveren først, selv om det skal gå greit å legge den nye driveren oppå den gamle. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Nå har jeg fulgt med på denne tråden ganske lenge siden jeg i utgangspunktet hadde lyst på en Zepto. Jeg tror ikke jeg har sett lignende tråd om en maskin med flere feil og mangler. Dette er ikke holdbart. Jeg skal så absolutt ikke kjøpe denne maskinen. Takk til alle bidragene som har overbevist meg Og til alle eiere av en slik maskin, måtte Zepto få orden på sakene sine og lever komplette og driftsikre maskiner Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Men jeg har nettopp kjøpt og er meget fornøyd, spør du meg går du glipp av å få mye for pengene. skulle det ikke være firewire? finenr den ikke Endret 16. desember 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 På venstre side, lengst borte fra skjermen er det et middels stort hull, under et stort hull, som man kan "lukke". Er dette til minnebrikke, jeg har klart å få inn minnebrikken til kameraet inn og den passer jo veldig godt til at det ikke skal være til det. Men det kommer jo ikke opp noe beksjed om at noe er koplet til. 7513807[/snapback] Det øverste hullet er PCMCIA-port. Det under er minnekort-port ja. Du trenger da drivere innstalert for at den skal fungere. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Zepto XP driverne? og hvor er Firewire, mente jeg leste det skulle være det, er jeg blind? Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Zepto XP driverne? og hvor er Firewire, mente jeg leste det skulle være det, er jeg blind? 7514003[/snapback] Les første post. Der er det link til ftp med alle drivere. Lenke til kommentar
magio Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Zepto XP driverne? og hvor er Firewire, mente jeg leste det skulle være det, er jeg blind? 7514003[/snapback] FireWire er til høyre for usb porten på venstre siden av maskinen :!: Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Oh, ser det, må kjøpe en 4-4 ledning da, holder jo ikke med tre 4-6 ledninger da leser user manual, hva er interference på norsk igjen og trenger man være veldig forsiktig med det å holde dne unna mobiltlf osv? "? Please load discs properly to avoid jams or damages." det vil si? Endret 16. desember 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Oh, ser det, må kjøpe en 4-4 ledning da, holder jo ikke med tre 4-6 ledninger da 7514109[/snapback] Velkommen i klubben! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Oh, ser det, må kjøpe en 4-4 ledning da, holder jo ikke med tre 4-6 ledninger da leser user manual, hva er interference på norsk igjen og trenger man være veldig forsiktig med det å holde dne unna mobiltlf osv? "? Please load discs properly to avoid jams or damages." det vil si? 7514109[/snapback] interference = interferens Vær så snill og legg CD-plater riktig i for å unngå at den setter seg fast og skader. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Trodde de mente harddiskene, skjønte ikke hva jeg kunne gjort med den loadinga liksom... Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Det øverste hullet er PCMCIA-port. 7513990[/snapback] Der tar du nok feil. Det er en ExpressCard port, som er en oppgradering av den den gamle PCMCIA standarden. Gamle PCMCIA kort vil ikke passe inn i ExpressCard slotten. ExpressCard er basert på PCIe (PCI Express), mens PCMCIA er basert på "vanlig" PCI Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg ville anbefalt å fjerne den gamle driveren først, selv om det skal gå greit å legge den nye driveren oppå den gamle. 7513965[/snapback] Nei det gjør det ikke.. Du skal avinstallere gamle drivere før du legger inn nye. Alltid. Uten unntak. Å ikke gjøre dette er å be om problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå