Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Zepto Znote 6214W erfaringstråd

Anbefalte innlegg

@Monkey Spr@yer, jeg tror det kan være nyttig å oppdatere med noen flere spørsmål, er en del som jeg blant annet tross har lurt på som det ikke har stått noe om i førstepost ;)

@kubjelle: Det verste er at jeg trykket på den knappen som løser ut DVDene fire ganger, men det kom jo ikke ut noe å legge CD eller DVD i. Da var jeg en smule irritert for å si det slik og tenkte at den var ødelagt allerede. Men så oppdaget jeg noe som kunne minne om gardiner :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det lille hullet du siket til er antageligvis minnekortleseren, mens det store hullet er ExpressCard slotten. Det lille hullet er til minnekort/minnebrikker, men Zeptoen støtter kun 3 formater. Det kan hende at minnekortet fra kameraet ditt passer fysisk inn hullet, men den vil ikke bli gjenkjent av kortleseren. Maskinen støtter SD, MMC og en type til, kommer ikke på hvilken i farta.

Lenke til kommentar

Greit, jeg har SD 512MB, men det registreres jo ikke. Ikke noe er funnet på "Min datamaskin" heller. Kan det være noe feil med det? Eller har det en eller annen finurlig greie et sted jeg må trykke på, vri på velge, skyve etc?

Jeg er ganske sikker på at det er riktig satt inn.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fulgt med på denne tråden ganske lenge siden jeg i utgangspunktet hadde lyst på en Zepto. Jeg tror ikke jeg har sett lignende tråd om en maskin med flere feil og mangler. Dette er ikke holdbart. Jeg skal så absolutt ikke kjøpe denne maskinen.

Takk til alle bidragene som har overbevist meg :thumbup:

Og til alle eiere av en slik maskin, måtte Zepto få orden på sakene sine og lever komplette og driftsikre maskiner :)

Lenke til kommentar
På venstre side, lengst borte fra skjermen er det et middels stort hull, under et stort hull, som man kan "lukke". Er dette til minnebrikke, jeg har klart å få inn minnebrikken  til kameraet inn og den passer jo veldig godt til at det ikke skal være til det. Men det kommer jo ikke opp noe beksjed om at noe er koplet til.

7513807[/snapback]

Det øverste hullet er PCMCIA-port.

Det under er minnekort-port ja. Du trenger da drivere innstalert for at den skal fungere.

Lenke til kommentar

Oh, ser det, må kjøpe en 4-4 ledning da, holder jo ikke med tre 4-6 ledninger da :hm:

leser user manual, hva er interference på norsk igjen og trenger man være veldig forsiktig med det å holde dne unna mobiltlf osv?

"? Please load discs properly to avoid jams or damages." det vil si?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Oh, ser det, må kjøpe en 4-4 ledning da, holder jo ikke med tre 4-6 ledninger da :hm:

leser user manual, hva er interference på norsk igjen og trenger man være veldig forsiktig med det å holde dne unna mobiltlf osv?

"? Please load discs properly to avoid jams or damages." det vil si?

7514109[/snapback]

interference = interferens :p

Vær så snill og legg CD-plater riktig i for å unngå at den setter seg fast og skader.

Lenke til kommentar
Jeg ville anbefalt å fjerne den gamle driveren først, selv om det skal gå greit å legge den nye driveren oppå den gamle.

7513965[/snapback]

Nei det gjør det ikke.. Du skal avinstallere gamle drivere før du legger inn nye. Alltid. Uten unntak. Å ikke gjøre dette er å be om problemer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...