Xvani Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ikke bry deg om antall prosesser, det har null å si... Selv har jeg 52 prosesser, uten at jeg har dårlig ytelse fordet.. Tvert imot.. Noen prosesser gir deg tilogmed bedre ytelse. Netshop pleier å installere den nyeste BIOSen på maskinene de sender ut. 7505551[/snapback] Jeg fikk min for noen få uker siden og den hadde fremdeles z1.12, selv om z1.14 var kommet ut så det skjer tydligvis ikke 100% av gangene. Bestilde dog uten operativsystem om det er det som avgjør når de oppdaterer BIOSen for maskiner de selger. 7505853[/snapback] Neppe.. Du trenger ikke OS for å putte en CD-rom inn i PC'en og boote fra den Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Neppe.. Du trenger ikke OS for å putte en CD-rom inn i PC'en og boote fra den 7506705[/snapback] Fult klar over det, men tenkte de gjorde enten alt eller ingenting mtp. software i maskinene. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg tviler på at de gjør noe med BIOSen. De sender ut maskinen med den BIOSen som ligger i barebonen de får fra Danmark. Får de maskinen inn på service derimot tror jeg nok de oppgraderer BIOSen. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg bestillte uten os og jeg fikk 1.14. =D Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Haha, var ikke bare det å kople til trådløst nett det var IQ-sperre på, men å sette inn CDr også... Nå sitter jeg her og det eneste jeg er irritert på hittil er det ikke er et opphøyd tastatur, føler jeg skriver i nedoverbakke i forhold til vanlig Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Nå sitter jeg her og det eneste jeg er irritert på hittil er det ikke er et opphøyd tastatur, føler jeg skriver i nedoverbakke i forhold til vanlig 7510149[/snapback] http://www.biltema.no/products/product.asp...7&iItemId=90833 Lenke til kommentar
kehax Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Nå sitter jeg her og det eneste jeg er irritert på hittil er det ikke er et opphøyd tastatur, føler jeg skriver i nedoverbakke i forhold til vanlig 7510149[/snapback] http://www.biltema.no/products/product.asp...7&iItemId=90833 7510436[/snapback] Jeg har den der under laptoppen min nå Kjøpte den til den gamle laptoppen min for at luftinnsuget skulle være fritt på den. Men Zeptoen har jo luftinnsuget gjennom tastaturet... så den er nesten ikke til noe nytte bortsett fra å høyne tastaturet Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hmm, hvordan finner jeg ut hvilke drivere maskinen min har nå? snakker om zepto-drivere kun for zepto. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Er det vanlig med en del lyder når maskinen går ut av hvilemodus. De kommer fra høyresiden mener jeg og kan høres ut som CDrom eller harddisk Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Det er nok bare DVD brenneren. Har du prøvd å putte noe inn i den? Det høres nesten ut som om den skal knekke plata. Endret 16. desember 2006 av Monkey Spr@yer Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ja, jeg har noe inn i den og har puttet inn flere ganger. Er jo like bekymret hver gang den begynner å lage de grufulle lydene. Ellers oppdaget jeg med cpu-z at jeg har bios 1.14, burde jeg flashe til 1.15? Og hvordan finner jeg ut hvilke zepto-drivere som er i? Lenke til kommentar
magio Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Kan vel gå i device manager og skjekke på dem der muligens. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Står ikke noe om de der, fant hvertfall ikke noe, men ser litt på skjermkortdriverne, jeg har jo Geforce Go 7600 men i en slik manual jeg lastet ned for manuell driverinnstallering står det at jeg skal velge Geforece og TNT2? En annen ting; prøvde m2tw i går og da funket det greit, ikke at jeg prøvde så lenge. I dag satte jeg litt ned på innstillingene og koplet til en trådløs mus. I dag kuttet den ut ettr en stund og ba meg kontakte hardware vendor og det kom opp en feilmelding om memory et eller annet. Kan det ha noe med den trådløse musen jeg koplet til? Skal ta den ut nå og se hva som skjer Eller kan det ha med at jeg ikke har fått oppdatert drivere enda? Og kan noen si meg hvilke grafikkortdrivere jeg skal ha? Blir forvirret. Endret 16. desember 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Dette høres ut som en overopphetingsfeil. Tviler på at det er driverne, men det kan jo være. Når det gjelder BIOSen din ville jeg ha ventet med å flashe til 1.15, denne har introdusert noen plagsomme småfeil. Jeg anbefaler versjon 93.71 av grafikkortdriverne. De finner du her: http://www.laptopvideo2go.com/nvidia/90series/9371.exe Når du har pakket ut alle filene i en mappe, legger du denne filen i den samme mappa: http://www.laptopvideo2go.com/infs/90serie...nf/nv4_disp.inf og overskiver den gamle selvfølgelig. Endret 16. desember 2006 av Monkey Spr@yer Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Jeg har nå spilt en god del lengre og avsluttet denne gang på vanlig måte, fikk altså ingen problemer. Forskjellen nå fra i sted var at jeg ikke hadde koplet inn den trådløse musen og jeg hadde ikke aktivert widescreen i spillinnstillingene. Mener å ha hørt det har vært en del problemer med trådløse mus/tastatur+det spillet, så får vel lete frem en mus med ledning, spille med touchpad er litt slit... ^^ Jeg tror jeg tester mer før jeg evt legger inn nyeste skjermkortdrivere, funker så veldig bra nå, så er litt usikker på om jeg skal oppdatere, kan jo bli verre, som det blir med enkelte oppdateringer. Endret 16. desember 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Forskjellen nå fra i sted var at jeg ikke hadde koplet inn den trådløse musen og jeg hadde ikke aktivert widescreen i spillinnstillingene. Mener å ha hørt det har vært en del problemer med trådløse mus/tastatur+det spillet, så får vel lete frem en mus med ledning, spille med touchpad er litt slit... ^^7513348[/snapback] Høres rart ut da det ikke er spillet som holder styr på I/O-enheter som mus, tastatur, etc. Det er operativsystemet sin oppgave. Med andre ord så skal ikke spillet klare å se forskjell på en trådløs mus og en go gammeldags med ledning. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Rart er det, men like fullt er det sant, er folk som har null problemer med trådløs mus i andre spill, men i det spiller der har det. Men jeg tror at det har noe med musedrivere å gjøre for på min stasjonære går det helt greit, og flere som har oppdatert litt drivere på har det virket fint for igjen. Dessuten surfet jeg lenge i Opera med musen og det gikk knirkefritt. Men kanskje det hadde med at jeg valgte widescreen da? Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Men kanskje det hadde med at jeg valgte widescreen da? 7513694[/snapback] Det det kan høres ut som er driver-feil ja. Enten det være skjermkort eller den trådløse musa di som ikke samarbeider godt nok med spillet. I så fall så er det software-feil som det ikke er noe problem å fikse opp i. (som oftest iallefall) Annbefaler deg å prøve spillet der du kun bruker trådløs mus for så å prøve kun widescrean-format. Umulig å vite hvordan man skal fikse det når det er mange forskjellige potensielle feilårsaker. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ok. På venstre side, lengst borte fra skjermen er det et middels stort hull, under et stort hull, som man kan "lukke". Er dette til minnebrikke, jeg har klart å få inn minnebrikken til kameraet inn og den passer jo veldig godt til at det ikke skal være til det. Men det kommer jo ikke opp noe beksjed om at noe er koplet til. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Angående oppgradering av skjermkortdrivere skal jeg da først avinstallere de eksisterende driverene for så å installere de nye?? Haha, var ikke bare det å kople til trådløst nett det var IQ-sperre på, men å sette inn CDr også... Du er ikke alene. Må også si at lydene til dvd-spillerene er grufulle. Trodde noe var galt da jeg først hørte dem. o.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå