Black Star Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Butikken jeg jobber for har nylig tatt steget ut på internett, først og fremst for å gi kundene informasjon, priser og oversikt over tjenester på nettet. Vi ønsker imidlertid å utvide dette til en fullgod nettbutikk der man kan bestille ting og få det tilsendt eller "hente i butikk". Har lett litt rundt etter gode nettbutikk-løsninger, men det er ikke så lett å finne. Det er en relativt liten butikk, så om den er billig, gjør ikke det noe. Jeg vil helst ønske å unngå en gratisløsning, da man ikke er sikret support, oppfølging, backup og lignende. Open source er heller ikke ønskelig (vi prøvde en open source løsning, men ved evt. problemer vil ikke den tekniske kompetansen til alle i butikken være høy nok. Løsningen bør være lettest mulig å bruke og administrere, slik at hvem som helst av de ansatte kan oppdatere om den ansvarlige er på ferie eller lignende. Har sett på Optima Network sin Business-løsning. www.optimanetwork.no Denne koster 10.000 i startkostnad og deretter 890 i måneden. Jeg tror sjefen vil synes det er noe dyrt, men selve løsningen virker veldig profesjonell og skreddersydd. Ønsker: -Mulighet til å liste opp tilhørende produkter (f.eks minnebrikker, vesker og lignende). -Mulighet for å implementere kortbetaling -Mulighet til å oppdatere priser automatisk ved link til Excel regneark -Mulighet for enkel tilkobling til prisguider på internett -Enkel bestilling og administrering av bestillinger med f.eks kunderegister Kom gjerne med forslag til løsninger, og gjerne eksempler på nettsider som bruker løsningen. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå