WillyWanker Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 vist d ikke e combat enda så e d jo ikke noe point å spille... einaste så va genialt me swg va combat systemet Lenke til kommentar
Soth Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Du hadde en mye større frihet i SWG, enn i andre MMO's der du som regel er bundet til et område pga din level, mens i SWG hadde du stor frihet til å reise hvor som helst. La oss heller ikke glemme at hele økonomien i spillet var styrt av spillere. Dette er bare noen få eksempler av det som gjorde SWG unikt. Derfor er det å si at combat-systemet var det eneste geniale med SWG, feil. Endret 13. august 2006 av Soth Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Det som gjorde SWG genialt var at du ikke trengte combat for å være god / være kjent / ha det moro Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 så når kan man spille gode gammle swg for fult igjen da? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 så når kan man spille gode gammle swg for fult igjen da? 6746854[/snapback] Om rundt 2-3 mnd var det en developer som fortalte meg. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 så når kan man spille gode gammle swg for fult igjen da? 6746854[/snapback] Om rundt 2-3 mnd var det en developer som fortalte meg. 6746973[/snapback] gah.. lenge det.:s Lenke til kommentar
tyblazitar Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei, er det du som er en av de få andre normennene som henger på swgemu.com? Har ikke innstallert dette enda, men tror jeg setter i gang nå, det så jo ikke så vanskelig ut. BTW, tror nok at 2-3 måneder er en smule optimistisk, ihverfall for hele prosjektet. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Er det kommet igang ett slags community nå på swgemu servere eller? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Må si det frister meg litt å starte med spillet igjen om det blir slik som det var før. Gidder dog ikke om det er veldig få spillere. Var veldig stilig før ettersom det var folk overalt, ala. wow. Men har fortsatt spillet, så får se Lenke til kommentar
Soth Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det blir ikke slik som det var før på de offisielle serverene. Det er bare små features som kommer tilbake som ble ødelagt når de endret spillet. Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Beklager hvis jeg opptrer som en noob nå. Jeg elsker Star Wars, og elsker MMORPGs. Tenkte dette spillet hadde vært perfekt for meg, har nemlig aldri vært borti det før. Tenkte at jeg også skulle kaste meg på skipet med de som skal spille den gamle versjonen igjen, for den høres mye mer morro ut.. Men - Ettersom jeg ikke har spillt SWG før så har jeg jo seff ingen CDer. leste dette på SWGEmu faq'en : "Q) I don't have the client, where can I obtain it? A) You must buy the client at the store. Any version will do (even if its on the latest publish). There is a patch to getting the client to the right point. Skjønner ikke dette helt, så. - Hvilken versjon må/burde jeg kjøpe, JTL eller/og AED, eller må jeg kjøpe begge, for så å modde spillet med Emu-tingene de lager nå? takk Endret 3. desember 2006 av Felhart Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Beklager hvis jeg opptrer som en noob nå.Jeg elsker Star Wars, og elsker MMORPGs. Tenkte dette spillet hadde vært perfekt for meg, har nemlig aldri vært borti det før. Tenkte at jeg også skulle kaste meg på skipet med de som skal spille den gamle versjonen igjen, for den høres mye mer morro ut.. Men - Ettersom jeg ikke har spillt SWG før så har jeg jo seff ingen CDer. leste dette på SWGEmu faq'en : "Q) I don't have the client, where can I obtain it? A) You must buy the client at the store. Any version will do (even if its on the latest publish). There is a patch to getting the client to the right point. Skjønner ikke dette helt, så. - Hvilken versjon må/burde jeg kjøpe, JTL eller/og AED, eller må jeg kjøpe begge, for så å modde spillet med Emu-tingene de lager nå? takk 7415123[/snapback] Bare kjøp Star Wars Galaxies Complete Collection. Så er det bare å laste ned patchene som du finner på www.swgemu.com Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hm - Ok. Vil denne pakken funke? står ikke noe info om den. http://www.spiderman.no/default.asp?product=023272983109 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jepp, den vil funke. Si ifra hvilken server du starter på, så får du sikker hjelp av aktive folk her på forumet. Om du starter på Eclipse, så er jeg hvertfall tilgjengelig. Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Takk for hjelpa folkens, så sees vi nok muligens snart. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 www.euro-chimaera.com er nok den de fleste norske og europeiske vil starte på. Bra server å ikke USA ping. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 SWGemu er ikke ferdig. Du vil ikke kunne gjøre noe nyttig i det. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ja kan vi få noen nyheter? Lenke til kommentar
Moal Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Før sommeren slipper dem ut emuen med core 3, combat, vendors med items i, shuttle og wild spawns, og kansje skill trainers. Ramsey skal starte med crafting. Crafting er ikke ferdig det med 90% at det er ferdig er bare tull. fordi dem har ikke jobbet med det siden oru gjorde noe. Som Ramsey sa i en post at dem vil slippe ut emu med core 3 og for å holde folk "opptatt" til andre releases med crafting, missions, housing, bug fixing osv. Men det kan være at jeg tar feil her, men det er hardt og tru på noe om crafting fordi dem har ikke sluppet ut noe screens eller vids om det. Dem er snart ferdig med de combat animations crcs og går til noe annet til testing. Ramsey holder på med å finne den "space station" dær du starter med den tourtualen. Vis dere husker den. Men som jeg har sakt før, det kan hende at jeg tar feil eller noe, men jeg har lest rundt om kring på andre server forums. Men vis jeg har rett hær så slipper dem ut emuen for å holde oss "opptatt" til andre releases, de første kommer DBn ikke til å være som den skal osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå