Roholola Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 ja, som sagt så lurer jeg på hvordan man kan sende meldinger via nettverket med CMD, mener det er Net send * (også teksten) men hvordan sender jeg til en bestemt person eller et bestemt domene ?? men hvis den/de jeg sender til ikke motar meldingen hva kan det være da ? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 net send ipen eller domenet beskjed. Mener å huske det var det. Det kan være han har deaktivert net send. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 "NET SEND"-tjenesten (Messenger) i WinXp har vel vært disablet via kritiske oppdateringer hos Windows Update i snart ett år vel. Så lenge "NET SEND"-tjenesten (Messenger) ikke kjører så kan ikke denne kommandoen brukes. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 http://www.microsoft.com/resources/documen...s/net_send.mspx Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Etter det jeg husker så er det default (eller etter update) på XP at servicen "Messenger" er disablet. Sett servicen på Automatic eller enabled så skal det funke. Skriv i CMD NET SEND /? for å få oppskriften for hvordan du skal skrive kommandoen. Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Netsend er bare disablet som default i SP2, i SP1 å Windows XP uten SP så er Net Send enablet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 bruker vanligvis "net send * <beskjed> * betyr alle tilkoblede mottakere Lenke til kommentar
Roholola Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 OK, men hvordan aktiverer jeg net send i SP2 da ? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kontrollpanel -> Administrative verktøy -> Tjenester Lenke til kommentar
Roholola Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 OK takker for svar, fikk det til nå samtidig som jeg laget et notepad dokument med net send på 150mb så nå skal jeg ha det morsomt på LAN Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 For å starte tjenesten messenger: Net start messenger For å sende til alle i samme arbeidsgruppe/domene: Net send * 1'll h4xX y0u!!11oneon For å sende til en bestemt IP: Net send xxx.xxx.xxx.xxx Hello mama For å sende til et bestemt datamaskinnavn: Net send \\datan Hello papa For å sende hele tida til alle i arbeidsgruppa/domenet: @echo off echo Er du sikker du vil spamme arbeidsgruppa/domenet ? pause :start net send * 1'll h4xX y0u!!11oneon goto start Legg den koden i notepad -> CTRL+S -> Navn: navn på fila.bat (VIKTIG!!) Fil type: Alle filer (OGSÅ VIKTIG!) Lenke til kommentar
lordlappy Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 koss klarte du å finna dn koden for å senda te heila nettverket? eg forstod d me den * men alle dei tallå og tegnå forstod eg ikje Lenke til kommentar
huf Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) "1'll h4xX y0u!!11oneon" du tenker på? = Eg heiter Mr. Idiot og no skal eg ta kontroll over pc'en din uten ditt samtykke! http://en.wikipedia.org/wiki/Leet Endret 14. august 2006 av huf Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Last ned FakeSend og putt den i :\WINDOWS\system32, så slipper du sannsyneligvis sinna ord fra sinna administratorer. Med programmet kan du sende fra et falskt datamaskinnavn. fakesend sender mottaker "melding" gl hf Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Last ned FakeSend og putt den i :\WINDOWS\system32, så slipper du sannsyneligvis sinna ord fra sinna administratorer. Med programmet kan du sende fra et falskt datamaskinnavn. fakesend sender mottaker "melding" gl hf 6682885[/snapback] GENIALT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå