Gå til innhold

Er dette lovlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har min tvil om dette er sant, først og fremst så er Norek en butikk som KUN selger til bedriftskunder med org. nummer og tinglysing.

Og Norek burde, og vet, etter min erfaring, mye bedre enn dette.

Edit:

Eventuelt har de gått lei privatkunder som kontakter dem og bestemt seg for å dra en spøk, i tilfelle veldig morsom :)

6591393[/snapback]

Norek blir nevnt som en leverandør til denne butikken. Norek har ingen ting med dette å gjøre.

Men det lukter spøk i lange baner her!

Endret av Falcon_
Lenke til kommentar
Siden det er snakk om Norek i brevet, er det vel en av teknikerne fra komplett.no som har satt det sammen. LOL

6591192[/snapback]

Og hva begrunner du den påstanden med?

6591350[/snapback]

Har bestilt endel deler igjennom en fyr, som har avtale mellom jobben og norek. De får det selvfølgelig nesten alt veldig billig, mener han sa noe om at de leverte til komplett.

Så unnskyld for min dumme påstand, kom litt feil ut. Det er nok sikkert rett som en her sier, at de leverer til flere bedrifter.

Er det 1.april idag?

6592302[/snapback]

Nei det er ikke før i morgen.

Endret av ConeX
Lenke til kommentar
"Fordelen med vår sommerkampanjePC er at du får en PC som du kan ha i minst 10 år fremover!"

Når han sier dette, og kunden etter minst 10år viser til den mailen og samtidig viser at pcen ikke holder mål, kan kreve erstatning da?

Lenke til kommentar

107500kr !! :omg: Tror de at han har vunnet i lotto eller? Tilbud my ass!

Tanken på hvilken pc jeg hadde for 10 år siden. Mener det var en 486 33Mhz 4\8 Mb ram. Det var tider det. Var heldig som hadde farge skjerm jo.

Om du spør folk hva en 486 er ser de bare rar på deg. Ellers er de slik som meg. :p

Og tenk på hvilken bil han kunne fått for den prisen.

Jeg får så vidt bil lån til samme pris jo.

Beste spøken jeg har hørt på en stund. :lol::thumbup:

Lenke til kommentar
Corsair TWIN2X 6400C3 DDR2 - 2048MB x4

Denne avslører hele spøken..

Dettet settet er jo 2x1024 brikker Link

Da blir det åtte brikker, og det har vel ikke HK plass til..

Og HK har Intel P965 Chipset, og det er vel ikke kompatibelt med Conroe er det vel?

Endret av _Ferrari_
Lenke til kommentar

Nå vil vel ikke en "hovedansvarlig it-tekniker" anbefale å kjøpe en core2-cpu, spesielt ikke en X6800, samtidig som han sier at de kan bygge maskinen ila dagen. Såvidt jeg kunne se kunne ingen av butikkene tilknyttet Norek skaffe den med bekreftet levering. Garantert scam/useriøst. Dessuten har de aller fleste butikkene liggende anbefalinger av ferdigmaskiner med tilhørende beskrivelse av bruksområdet.

Lenke til kommentar

Dual hovedkort har støtte for minst 8 brikker, men i dette tilfellet ser jeg på det hele som en spøk :)

Lenke til kommentar

Dual hovedkort har støtte for minst 8 brikker, men i dette tilfellet ser jeg på det hele som en spøk :)

6592597[/snapback]

Ehh det er da ikke dualkort?

Asus P5B DLX/WIFI-AP

Asus P5B DLX/WIFI-AP i Prisguiden..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...