iStephano Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Hallo godfolk, lager et nytt emne om dette siden jeg er veldig usikkert. For ca et år siden oppgraderte jeg hele pc`en og kjøpte meg en X2 3800+ CPU. Med kjøling som følger med. Denne har vært overklokket nå ca 1 år på 2,5Ghz. Siden det har gått en ganske lang stund nå så tenkte jeg kansje at kjøleren ville bli mer sliten av og sitte på en overklokket CPU. Temeraturen er aldri høy men jeg er redd for at den kansje vil ta kvelden etter at den er litt trimmet... Er det noen regel rundt dette? Hvor lenge vil en boks kjøler holde seg på en overklokket CPU? Har ASUS A8N SLI Platinum hovedkort. Hvilken kjøler passer seg best til denne? Som vil gi lav god temperatur? Takker for hjelp Endret 31. juli 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Se litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312473 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Vil ikke denne trekke inn varme fra minnebrikkene...? Har to 1Gb minne brikker i pc`en. Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Se litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312473 6592307[/snapback] Den har jeg kan vel anbefales den, bare det at jeg syns ikke at den er vært 449.- som komplett skal ha for den. trur å kjøpe en diger "block" (eller hva men kaller det) og en 120 vifte er bedre faktisk. Endret 31. juli 2006 av Engen_2k Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 hmmm er ikke det den ninja? Den er enorm! Passer den mitt hovedkort? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 thermaltake bigthyphon! det er en av de beste på markedet. den blåser også ned på hovedkortet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå