Neppe Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Topic sier det meste. Jeg er glad i å se film. Har nå kabel tv der jeg har følgende "viktige" kanaler Tv3 Tv2 Nrk Nrk 2 Tv Norge Discovery ZTV Tv Zebra Ikke så vitkige kanaler jeg har Mtv The Voice Animal Planet Playboy Svensk tv 1 Svensk tv2 Har noen fler som ikke er verdt å nevne. Jeg betaler 0,- for dette, siden det er min far som driver det. Så jeg lurer på, om jeg skulle ha kjøpt meg en pakke med filmkanaler, uten å få med noe jeg ikke trenger, hvilket tilbud er best ? Jeg har lite peiling på pris, men det bruker vel å ligge på en 200-300,- ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Dvd mother fucker do you speak it. kjøp alle filmer som finnes på dvd. så sparer du masse penger på film kanaler Endret 31. juli 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Dvd mother fucker do you speak it. kjøp alle filmer som finnes på dvd. så sparer du masse penger på film kanaler 6591265[/snapback] Du får lese hva jeg vil før du poster, jeg er ute etter filmkanaler. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Jeg (mora og stefaren min) har kabeltv. Der har dem Canal +. Jeg synst at Canal+ har et bedre tilbud enn TV 1000 har, dessuten sender Canal Digital en god del serier på Canal + (jeg er faktisk ikke helt sikker på om Viasat gjør det samme). I tillegg så synst jeg det virker som om at TV 1000 sender en del "B-filmer", mens Canal + holder en høyere kvalitet på materialet de sender. Men så kan det jo nevnes at Canal + er en del dyrere enn TV 1000 også da. Får du kabeltv igjennom en liten privat aktør, eller igjennom f.eks. UPC o.l.? Her er forresten et utklipp i fra canal digital sine sider. CANAL+Med CANAL+ får du syv reklamefrie kanaler, fullspekket med de største filmene og eksklusiv sport. Kanalene er digitale og krever dekoder. Canal+ programpakken er tilgjengelig i de fleste av Canal Digital sine kabel-tv nett. Lokale forskjeller kan forekomme. Pris 251-/mnd http://www.canaldigital.no/templates/produ...nt____4867.aspx Endret 31. juli 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå