Steina Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 hårføner så varmer du opp kortet ganske mye, omtrent 50-60 grader, holder det der noen min, så fordamper all fuktighet Jeg tenkte på det samme selv. Er det noen som kan si at jeg IKKE bør gjøre dette? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Pcen min sto igang og så var ene av muttrene till radiatoren til vannkjølinga skrudd litt opp så det rant ned masse på skjermkortet, mens pcen var igang (takk til uv-rørene mine som gjorde at jeg så vannet), og pcen kjører ennå den. Og det vannet var gammelt og skittent pga hadde ikke mer vann atm Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Ta den med deg til en bensin stasjon og bruk luft pumpa, og feie over med den Lenke til kommentar
Steina Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 ok.. Be Right Back... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): hahaha Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Vask alle ting som har vært i kontakt med vann med ISOPROPANOL. Da har du størst sjangse for at ting overlever, det kan vise seg over lang tid at ting ikke funker helt som det skal. Så det beste er å vakse det og tørke det godt i rom tempratur med litt frag i lufta. Lenke til kommentar
asad Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) blir spennede å høre hvordan det gikk. Max uflaks egentlig. Heldigvis var det ikke et toppkort det var snakk om. men uasnett, veldig synd hvis kortet ble ødelagt. Sikker på at hovedkortet er ok?Du sa det var litt vann på det.. Endret 31. juli 2006 av asad Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Var bare vann nederst i kabinettet, tviler på at det kom noe spess vann på hovedkortet, men jeg sjekket egentlig ikke så mye. Jeg bare tok ut hovedkortet, tørket bunnen av kabinettet, som var mere fuktig, og la kabinettet på siden. Får gå over med hårføneren og prøve skjermkortet i morgen tenker jeg.. Mulig jeg skal prøve det derre Isopropanol saken noen av dere snakker om. Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 kjør på med teknisk sprit som de andre har nevt... det gjør underverker lykke til! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 har du prøvd og starte opp? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Jeg har en trist nyhet til dere: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Den virker! Har kjørt igjennom 3DMark06 også nå, og ser at det yter det samme som før. Fant ikke noe Isopropanol på bensinstasjonen, så jeg gikk bare over den med hårføneren. Tok av noen klistermerker som er på baksiden for å komme til under. Takk til alle lesere som ga denne tråden nesten 800 klikk på bare 3 dager. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Jeg har en trist nyhet til dere:Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Den virker! Har kjørt igjennom 3DMark06 også nå, og ser at det yter det samme som før. Fant ikke noe Isopropanol på bensinstasjonen, så jeg gikk bare over den med hårføneren. Tok av noen klistermerker som er på baksiden for å komme til under. Takk til alle lesere som ga denne tråden nesten 800 klikk på bare 3 dager. 6602588[/snapback] skjønnte nok at du prøvde og lure oss da du gjemte teksten Endret 2. august 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Haha, hvem har trykket Refresh 100 ganger? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå