drbass Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hei jeg prøver nå og innstallere madrake 8.2 på min ibm pc server 520, men under innstalasjonen eller rettere sakt der hvor jeg skal velge partisjon får jeg en feilmelding: swap are needs to be. Hva må jeg gjør for å komme videre da? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Du må sikkert lage en swap-partisjon under innstallasjonen (samme plass hvor du setter opp partisjonene for / (root), /home osv). Lenke til kommentar
drbass Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 tester det nå, takk for kjapt avr forretsen Lenke til kommentar
drbass Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Det hjelper ikke, jeg trenger seriøst hjelp Scsi kortet mitt er av typen adaptec 29xx hvis det hjelper noe serlig. diskene er en quatum fireball scsi 1gb og en quantum fireball ide 3,2gb jeg skal ha linux på 3,2 gb`en Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hvis du skal bruke hele disken til linux kan du kansje prøve å la installasjonsprogrammet slette hele disken og lage partisjonene selv. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Prøv det også, ingen ting hjelper. Jeg fjerna scsi disken og da får jeg ikke den feilmeldinga lenger istedenfor får jeg en som ivnalid ett eller annet (det går så fort så jeg får ikke lest den) Lenke til kommentar
drbass Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Har nå endelig fått det til, det ble lite søvn i natt. Støtter linux dual prosessorer uten å gjøre noe som helst eller må jeg gjøre noe spesiellt får at det skal fungere? Lenke til kommentar
arne12 Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Tror Mandrake gjør det automatisk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå