danilovic Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Ost er godt. :-) Daniel Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Det kan du si, men jeg tror det er den godeste trådstarter er ute etter. EDIT: @ Lord altså. 6592537[/snapback] Jeg protesterer ikke Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Du skal ha det Kraft Foods kaller "American Cheddar" - skjønner veldig godt hva du tenker på. 6591822[/snapback] Jepp, dette er helt nydlig Cheddar, jeg får bestille et lass, noen som er med?^^ Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Altså, jeg tipper Tine lager osten som Macern BurgerKing osv bruker. Kanskje man kan kontakte Tine? Eller synes dere kanskje den osten er helt jævlig? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Kun en ting som fungerer: 6591677[/snapback] Jaa, en helt fantastisk ost. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 baconost er godt \o/ det eter jeg nå. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Er det noe som er godt så er det blå- og hvitmuggoster. Har alltid likt det! Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Egentlig litt rart at den "falske" og "plastikkaktige" smaken på amerikansk cheddar er det som gjør den digg. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det finnes kun en ost; Ridder. Alt annet er bajs i forhold. 6591012[/snapback] Den lukter rart Hehe, men Ridder er god. Den og Jarlsberg. Og bare skivet =) Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ridder, Brie og Camembert ftw! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg må innrømme at jeg liker bare stekt ost, som på pizza, ostehorn og lignende. Jeg beklager osteelskere Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Wee, en ostetråd! Mine favoritter: - Ridderost - Smøreost (Krydder o.l) - Feta ost<3<3 (Arla Apetina Feta) - Jarlsberg - Vanlig hvitost - Gräddost<3 Endret 4. august 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
esa Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 YOU GUYS DONT GOT MARBLE CHEESE IN NORWAY!! OMFG! in usa and canada they do, cause we r so 1337 marble cheese is a mix of cheddar and white cheese (hvitost), btw esa Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Arla Apetina Feta Den med hvitløk. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Det finnes kun en ost; Ridder. Alt annet er bajs i forhold. 6591012[/snapback] Må slenge meg på her. De eneste ostene jeg spiser er Jarlsberg og Ridder ost Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ridder er skamgod. Men en jeg traff engang kaller det for kebabost for han syntes det smaker babb. Noen enige?, har ikke smakt det på lenge. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg jobber på McDonald's og det stemmer at vi får osten vår fra tine. Vet ikke om det er mulig å få tak i samme cheddaren vi bruker, men uansett; den egner seg bare til å smelting, "rå" er den ikke noe spesielt god. Cheddaren fra Lidl smaker utrolig plastik, men er av en eller annen grunn veldig god selv om. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Flere ostoholikere her ja... Av "vanlig gulost" er Jarlsberg favoritten. Jeg er også fullstendig hekta på brie og parmesan. Er helt nødt til å ha parmesan i pastaretter. Den gode gamle erke-Norske brunosten er også fantastisk. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Har nettopp oppdaget vellagret Jarlsberg. Rett og slett fantastisk. Er også svært glad i de små runde som kommer innpakket i rød voks i en liten pose, er det portobello de heter? Ikke smakt ridder enda, men det ser ut som jeg må gjøre ett forsøk der også Geitosten man får kjøpt på vestlandsfjellene om sommeren er også fantastisk. En ting jeg lurer på; kan norvegia egentlig kvalifiseres som ost, så smakløs som den er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå