panzer81 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Heisann. Har liten erfaring / kunnskap om bærbare maskiner, så legger derfor inn denne tråden for å få litt hjelp fra dere kyndige som frekventerer dette forumet Har peilet meg inn på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317156 Har fått et tilbud på denne til 9000kr. Er dette verdt det? Lest testen av maskinen her: http://www.hardware.no/tester/baerbar_pc/f...o_pi1536g/25934 Den får jo ikke TOPPKARAKTER da, men mtp prisen jeg kan skaffe på maskinen så vurderer jeg det altså likevel. Pc`n skal brukes kun til skolebruk. Dvs teksbehandling, internett og det som måtte følge med. Ikke noe gaming med andre ord. Ser veldig frem til respons fra dere der ute! På forhånd tusen takk Lenke til kommentar
Beer£and Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) En grei PC til den prisen.. men, følger det med Tyveriforskikring / Garanti med ? ((Og vist noen vet mer om Tyveriforskikring på SkolePCer Har jeg Lyst til å vite mer om det... for jeg vurderer å kjøpe en PC i fra nett.. )) Endret 31. juli 2006 av Beer£and Lenke til kommentar
panzer81 Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 En grei PC til den prisen.. men, følger det med Tyveriforskikring / Garanti med ? ((Og vist noen vet mer om Tyveriforskikring på SkolePCer Har jeg Lyst til å vite mer om det... for jeg vurderer å kjøpe en PC i fra nett.. )) 6590573[/snapback] Jada, full forsikring. En kompis av meg som jobber i en datasjappe. Liten insider deal Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Synes 2timer batteritid kan virke litt lite på en skole-pc, men det avhenger av skolen. (Tilgangen til stikkontakter) Med bedre batteri kan Dell i6400 være et alternativ, men ellers virker det som en grei pris du har fått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå