Lch Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg bor i et gammalt hus med ikke helt optimalt elanlegg, dvs at sikringen går titt og ofte. Problemet er da at når jeg holder på med filoverføringer av massiv karakter, så er det forbannet plagsomt om overføringen går i vasken. Derfor skulle jeg hatt et program til å sjekke image-filer (.bin/iso/whatever). Noen tips? Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 md5 er greit dersom iso-filene har md5-summen tilgjengeleg. Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hva med WinIso.. Der får su besjed om filen er korrupt eller ikke, når du prøver å loade den.. Er i hvertfall programmet jeg bruker! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Ja, jo, det funker jo å bruke WinISO eller å mounte det. Men jeg vil ha noe å banke i bordet med, det var bare det. Men takk for tips. Jeg bruker DaemonTools, forresten. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Blindwrite Suite har en egen funksjon som lar deg sjekke integriteten til image-fila. Den lar seg se: - Filsystem - "Sector Headers" - Fysiske feil - "Svake" sektorer Dessuten gir den anbefalinger om hvilken modus man bør brenne i for å få en tilnærmet 1:1 kopi. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 cdmage er vel også å anbefalle. http://cdmage.cjb.net/ http://www.cdrinfo.com/Sections/Software/A...MAGE%20Related) trenger ikke installeres [ Denne Melding var redigert av: heraldo på 2002-10-21 13:41 ] Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Nyeste WinRar kan også åpne, pakke ut og teste image-filer. http://www.rarlab.com - sjekk det ut. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 13:38, skrev heraldo:cdmage er vel også å anbefalle. CDMage var ikke særlig interessert i åpne cuesheet. Ei heller .bin. Humh. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 "CDMage var ikke særlig interessert i åpne cuesheet. Ei heller .bin. Humh" fungerer utmerket her, man må bare være nøye med hva man gjør i programmet :smile: Lenke til kommentar
robertz Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hvis alle lærte seg å bruke quicksfv så hadde det aldri vært noe problem... Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Robertz, glimrende forslag, men jeg har et spm jeg håper du kan hjelpe meg med. Hmm, hvordan setter man opp FTP-klienten, og evt hvilke settings må til på server-siden for å kjøre sfv? Hvilke klienter støtter det? Hvordan setter man det opp på linux? Takknemlig for svar :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå