Gjest Slettet+127836 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Hei alle sammen! Vil først presisere at dette ikke er en klagetråd!! Jeg bare lurer hva folk i gjennomsnitt opplever i pakketid(altså tiden før utskiping.) Har selv bestilt meg no oppgraderinger nå.(lørdag kl 16:00). Antar den bør være ute av huset dems i dag, men skal ikke være for sikker. Hva kan jeg forvente? Anyone Den står forøvrig fortsatt som ÅPEN Endret 31. juli 2006 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 går bra fort sysnst eg viss eg bestille litt tidlig på dagen so skjerd det omtrent samme dag, men du kan no gå inn på kontoen din på komplett og sjekk kor pakken din er Lenke til kommentar
Doleo Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Er vel sjeldent de sender på lørdager. Posten tar ekstra betalt for å hente pakker på lørdager. Samt at det koster mer å ha ansatte på jobb på lørdager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 jeg er stadig inne på komplett sin, der står det fortsatt åpen. ikke snakk om å sende den til plukk engang. hadde heller ikke forventet at noe skulle skje før i dag. men men.. den som lever får se. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 jeg kortslutta pcen min på fredag og bestilte ny asap. batalte med kort på forhånd. orderen står som åpen enda. hadde jeg visst det ville ta så lang tid så hadde jeg bestilt ett annet sted, men tar jo noen dager å få tilbakebetalt pengene så da kan jeg bare vente. Er ikke så billig å surfe med mobilen. opera på mobil hjelper litt da Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg la inn en ordre lørdag klokken 12.00 elns. Den står fortsatt som Åpen.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Så vi er flere i samme båt`? tsk tsk. Overhodet ikke bra. Har og bestilt(og sikkert blitt trukket) med kort(VISA) Forholdsvis frustrerende dette her altså. jeg ringer komplett. komplett var stengt. Endret 31. juli 2006 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (og sikkert blitt trukket) med kort(VISA) 6590670[/snapback] Feil, beløpet er reservert fra konto men ikke trukket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (og sikkert blitt trukket) med kort(VISA) 6590670[/snapback] Feil, beløpet er reservert fra konto men ikke trukket. 6590678[/snapback] Billig poeng til deg. men hvis du ikke har noe annet å komme med kan du vel ta slikt i kverulanthjørnet? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Billig poeng til deg. men hvis du ikke har noe annet å komme med kan du vel ta slikt i kverulanthjørnet? 6590696[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Komplett har vanligvis rask leveringstid her, det siste året har jeg ikke opplevd at pakkingen har tatt mer enn 24 timer på ukedager, vanligvis er det pakket ferdig samme dag. Forhåndsbetaler naturligvis alt med VISA. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Fikk forøvrig beskjed om at pakken skulle bli sendt imorgen når jeg spurte. men jeg synes at det er ALT for dårlig at de bruker 4 dager før de sender pakken. Hadde jeg visst det så hadde jeg dratt til oslo og netshop oslo idag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) har sendt mail selv. foreløbig ligner ikke dette grisen. men alle kan jo være uheldige. venter på svar jeg. Hei Takk for tilbakemeldingen. Grunnen til at det tar litt tid er at det ligger mange orderer og venter på mandag, denne vil gå ut fra oss imorgen, bare å beklage at det tar noe lang tid. Mvh TN Komplett.no - Salg. tlf: 33 47 14 00, Endret 31. juli 2006 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg bestilte en vare hos Komplett lørdag kl.13.00,og var ferdig pakket i går,altså søndag kl.14.15.Synes det gikk rimelig kjapt.Jeg betalte med Mastercard,så myten om at de som kjøper på postoppkrav får varen raskere tror jeg ikke noe på Lenke til kommentar
02tom Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Må folk huske på at det er ferie tid oxo da....folk har en lei tendens på dette forumet og klage hvis det går 2-3 dager. Hvis du vil ha det med en gang så går man i en butikk å handler! Når man i tillegg bestiller i helga hvor det mye mindre folk på jobb så må man regne med sånt. tolmodighet vettu! Jeg handler en del hos komplett og siden jeg bor like ved så bruker jeg "postboksen" som står på utsiden...og bestiller jeg før 10...så er den klar nesten med en gang. Synes det går fort jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Bra det er forskjellige erfaringer da! For det er jo tydeligvis noe forskjellig, for ikke å si lotterimessig over hvem som får hva Jeg personlig har fått svar på detj eg lurte på, det var ikke unormalt tregt, så for min del kan denne stenges. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Synes komplett er kjappe med å sende ut pakker. Hos meg har de aldri tatt mere enn 24 timer. Men når eg har bestilt det en lørdag har vanligvis ikke pakken blitt sent før mandag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Godt å høre. Pakken min ble klargjort for plukk i natt og registrert hos posten som sending 02:38. Dette er i hvertfall kudos til komplett!! :) Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Forsendelsestid fra komplett har vært utrolig variabel for meg. Alt fra en dag til over en uke på plukkliste (dvs at alle varer var på lager da jeg bestilte). Derfor bestiller jeg aldri noe derfra som jeg trenger fort. Andre nettbutikker har vært mye mer stabile når det gjelder forsendelsestider (netshop, ps etc). Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Har hatt en god del bestillinger hos komplett de siste årene og alle har blitt sendt samme dag som bestilling eller neste dag dersom jeg har gjort bestillingene om kvelden. Men... nå har jeg akkurat måttet kanselleren en ordre hos komplett... Bestilte et par minnekort til kamera og PSP onsdag kveld og hvis alt hadde gått som "normalt" hadde jeg da hatt disse hos meg på lørdag slik at jeg kunne tatt de med meg på ferie. Men det går tydeligvis tregt hos komplett for tiden. Ordren sto åpen i over et døgn og dersom komplett hadde sendt varene fredag ville jeg ikke fått varene til jeg reiser. Så da ble det avbestilling..... så får jeg heller handle et sted underveis på reisen. Trist... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå