Earendil Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei! Skal neste sommar på tur til Island igjen med ei venninne av meg, og lurer derfor på om nokon har eit godt opplegg å anbefale. Prøver å gjere turen så billig som mogleg, og tenkte at den skulle vare i rundt ei veke eller to. Nokon som kan anbefale eit godt pensjonat eller hotell å sove på? Bør helst ligge i Reykjavik. Hadde også vore fint visst nokon kunne ha foreslått billige flyselskap og stadar ein kan leige bil. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Etter at Iceland Air mistet monopolet så har det blitt en del billigere å fly til Island, vet ikke hva som er billigst, bare bestill i god tid. Bil kan man vel leie på flyplassen tror jeg. Ting som _må_ besøkes: -"Den gylne triangel" med Gullfoss, Geysir og Þingvellir. -En aktiv vulkan (f.eks. Helka, den gikk jeg på ifjor, veldig flott) -Den Blå Lagune/The Blue Lagoon/Bláa Lónið (ligger ganske nærme flyplassen) Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Kjøp opal sprit! Det er faenmeg snop Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Ting som _må_ besøkes:-"Den gylne triangel" med Gullfoss, Geysir og Þingvellir. -En aktiv vulkan (f.eks. Helka, den gikk jeg på ifjor, veldig flott) -Den Blå Lagune/The Blue Lagoon/Bláa Lónið (ligger ganske nærme flyplassen) 6590645[/snapback] Allereide besøkt. Men kan godt tenke meg ein tur til, vennina mi har ikkje vore der før, så hadde det vel vore fint for ho å ha sett desse plassane. Anbefalar folk også å ta ein skikkelig rundtur i Reykjavik. Utruleg fin by! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Nokon her som har nokre fleire forslag? Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg skal til Island om mindre enn tre uker Så pøs gjerne på med forslag til aktiviteter. Fikk flybillett fra Bergen for 3400 kr, skal bo gratis hos noen venner. Og har planer om en rundtur rundt hele øya, med et besøk til Dimmu borgir. Ellers blir det haunted tour, blå lagune, masse pub-besøk og sjåpping Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå