AlexHansen Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei! Lurte på hovrdan eg kan klokke Prosessoren min Mest mulig, uten å måtte kjøpe noe ekstra vifte å kjøle utstyr? takk på Forhånd Mvh. Alexander Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Om du prøver å overklokke uten å kjøpe noe ekstra kjøling så kan du risikere at CPU brenner seg. Om om du vil overklokke kan du lese litt om det her Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Fungerer helt fint å overklokke den uten noe ekstra. Overklokket min til 2.41GHz med boxedkjøler. Byttet så til Zalman ettelerannet uten store forskjellen. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Heisann.. Klokket min opteron fra 2GHz til 2.7GHz på stock-kjøler, gikk bare fint. Har nå Zalman både på cpu og gpu. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Opteron klokker mye bedre enn andre AMD prosessorer da, men tipper du kan nå et sted mellom 2.2 og 2.6. Hvilken prosessor har du? en av de gamle med 130 Nm teknikke ller med 90 nm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå