ace_ventuora Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Morn, En kompis glemte å logge av datan, og jeg sendte mail til alle i kontaktlista med innholdet "jeg er homo". Vet det er veldig modent, men alikevell. En time senere kom det mail fra MC-deler: Hei, Den er grei, vi på MC-Deler sender deler til folk i alle farger, kjønn, legninger og nasjonaliteter. Lykke til videre. =) Mvh. **** **** MC-Deler AS 6170 Vartdal Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) lol.. Ja, folk på vardal har god humor. Må jo ha noe å drive med på den lille øde bygda Endret 31. juli 2006 av vegis Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Knall, Harald. Absolutt knall. Hvem var det? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Haha vartdalingane er eigentleg ikkje så verst, i motsetnad til åmdalingar Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Morn, En rompis glemte å logge av datan, og jeg sendte mail til alle i kontaktlista med innholdet "jeg er homo". Vet det er veldig modent, men alikevell. 6590269[/snapback] Fixed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå