Kiter Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Her er noen bilder jeg tok for noen dager siden, kritikk? Er fremdeles helt amatør Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Ingen kommentarer? Lenke til kommentar
FaO Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 likte det øverste bildet, men de to nederste ble liksom ikke så ....inntresante.... ellers bra bilder og man ser at de ikke er for godt planlagt(ikke negativt) Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Kjempefine bilder å ha i fotoalbumet Bilde 2 er vel det bildet som best kan fange interessen til andre enn de som kjenner jenta. Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Ok, men hvordan er de teknisk sett? Litt interessant å vite ettersom jeg bare er nybegynner og aldri har lest bruksannvisningen til kameraet Lenke til kommentar
wiley Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Trenger du å ha med så mye av bakgrunnen? Spesielt på de to øverste bildene synes jeg du burde valgt tettere utsnitt, bakgrunnen blir bare distraherende. Les de første avsnittene i denne artikkelen om hvordan man bør velge utsnitt. "Get in close," er Jodie Costons mantra i denne artikkelen og jeg er enig med henne. På den måten vil du få mer fokus på det som virkelig er motivene i bildene, nemlig jenta og hunden (ikke treet i bakgrunnen). -wiley Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Tusen takk for hjelpende svar! Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg liker, i motsetning til andre over, de to siste best, kanskje er nummer to favoritten min, morsomt bilde! Det første ødlegges mye for min del av manglende fokus i hundens ansikt, hadde den vært på plass hadde også dette nådt opp som ett godt bilde for familien å ha på veggen. Det siste kan jeg ikke plassere fingeren på hvorfor jeg liker, antar komposisjonen og settingen snakker til meg. Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Takker! Jeg liker også de to siste bildene best Lenke til kommentar
FaO Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 hehe- som mye annet så gjelder den ultimate regelen smaken er som baken.... Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Jodda! Hva er det dere kunne tenke dere å se da? Frister å få veldig god tilbakemelding på ihvertfall ett bilde jeg tar før jeg dør Jeg har en Porsche Carrera 4 for hånden f.eks... Tenkte også å ta meg en tur opp på Verdens Ende på Tjøme en dag det er skikkelig drittvær... Lenke til kommentar
FaO Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 ta deg gjerne en tur med den og ett fotokamera! pass bare på att du får litt "orginale" bilder, bare fra front og side er litt "kjedelig" hvis det blir bare med det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå