Mr_Tiger Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg har en ny samsung 32" i stua som jeg skal koble pc mot. Prøve med en vga kabel fra pc til tv...men det fungerte dårlig. skulle ikke det gå bra å koble den mot serieporten(rs232) på tv?..Help meg! Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Traktormannen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ingen som har noen forslag? 6595376[/snapback] Kan du beskrive problemet litt bedre? Eventuelt komme med hvilken TV du har etc? Personlig har jeg ingen problemer med å kjøre VGA kabel mellom PC'en og min samsung 32' (R71). Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Der er en Samsung le32r7 lcd tv. Når jeg trykker på pc-knappen på fjernkontrollen får jeg bare en svart sjerm...pc er seff koblet til og er på. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 prøv å restart pcen mens du har på tven Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 prøv å restart pcen mens du har på tven 6596200[/snapback] Dette er faktisk ett gangske godt tips. -Har du en til skjem koblet til pcen? -I såfall må du aktivere opsett for bruk av to skjermer. (H. klikk desktop, egenskaper, tabben til høyre, trykk på skjerm to, velg aktiver). Det er også mulig du har en innstilling på skjermkortet som ikke tven takler. -Prøv å stille ned til f.eks 1024*768 og 60Hz, still så opp når du får bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå