Gå til innhold

en rød prikk midt på skjermen! LCD

Anbefalte innlegg

når jeg ser på film og spiller har jeg en rød prikk omtrent midt på skjermen, den er på størrelse med et komma tegn kanskje mindre. Den er borte når jeg er i windows unntatt når jeg ser på film/video. Den er også borte akkuratt i dette øyeblikk.

Hva kan det være? Fikk skjermen idag og den er splitter ny.

Det er en Acer AL1916

Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er en død pixel. sikker på at den ikke er der når du bruker vanlig windows? skift bakgrunnsbilde til ett som er helt hvitt og se om du ser den... (evt. andre farger)...

ting du kan gjøre: prøve å massere pixelen i live (guide finnes på hw.no ett eller annet sted), eller bruke angreretten. garanti eller reklamasjonsrett dekker ikke enkle døde pixler enda (om jeg ikke tar helt feil)

Lenke til kommentar
Den er ikke der når jeg har minimert alt, den er kun når jeg har et vindu oppe, unntatt msn, internett explorer og min datamaskin osv. På steam for eks eller spill, videor så er den der..

6590617[/snapback]

Den er der nokk hele tiden, men den reagerer vel bare på noen farger da :)

Kjent problem på lcd skjermer..

Lenke til kommentar

POKKER HELLER MANN, jeg har 6 i alle Herrens farger og typer, ~x2 (to skjermer) over hele skjermen (Netshop sa: sorry, håper nesten skjermen ryker, så du får ordnet det på garanti) :) :) :)

Tro meg, du blir vannt til det etter hvert. Og hvis ikke? Hør med butikk sporenstraks. Det er heldigvis blitt mer vanlig med bedre garantiordninger/byttordninger når det gjelder døde piksler, før var det helt villt!

EDIT: Må nesten nevne at det er ikke så ille som det høres ut.

Endret av Boye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...